Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.01.2013 07:40 - УСИЛИЯ ЗА ЛИКВИДАЦИЯ НА ДЪРЖАВАТА
Автор: vmir Категория: Политика   
Прочетен: 7480 Коментари: 17 Гласове:
47

Последна промяна: 23.01.2013 09:04

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

“Покушението” срещу Доган е на път да свали маската на политиката, на която дължим днешното си битие. Големият въпрос е ще помогне ли това на хората да осъзнаят защо и как губят държавата си, казано на разбираем език – защо над тях десетилетие след десетилетие като проклятие продължават да тегнат болезнено непосилни сметки и заплахи, без особено голяма надежда това да се промени в близко бъдеще? Отговорът зависи не толкова от разума, колкото от манталитета на преценяващите. И главно от това, дали той им позволява да видят себе си като част от всички, или са убедени, че проблемите на останалите не съществуват.

Когато за някого болката и унижението на другите съществуват единствено, за да му донесат изгода, поставянето му на власт неминуемо означава властване на безправието и беззаконието над подчинените му. Тогава доброто и злото сменят местата си, а хората са разделени и въвлечени в безкрайни разпри и доказателства дали бялото е черно или черното - бяло. Тогава привидностите заживяват като истина, а истината – като заблуда. Тогава разумът е глупост, а глупостта – върховна мъдрост.

Погледнете снимките по долу:

Това е човекът, на когото пред очите на цял свят искаха смъртта:
image


А това е снимка на онзи, заради когото искаха смъртта на човека, който му е посегнал:
image 

 
Грешно и елементарно е двете снимки да се възприемат като илюстрация на положението на управляващи и управлявани. Защото нито управляващите са еднакви, нито управляваните. Но двете снимки отлично илюстрират драматичната неравнопоставеност пред практикуването на закона и пълния триумф на беззаконието у нас:  Пожелалите смъртта и пребили човек са оневинени и пуснати на свобода, а на пребитият усилено се търси тежко наказание, въпреки очевиднала липса на каквото и да било намерение за убийство от негова страна.

Каква по-ясна илюстрация от това положение на факта, че у нас закона отдавна е слуга на престъпните нездрави амбиции, и е впрегнат срещу проявите на разум, съвест и гражданска позиция в обществения и личния живот? Да, законът служи на престъпните амбиции, с които ни крадат и мамят, и това го виждаме ясно очертано в печално известния казус с домашните обирджии и нападатели, от които имаме право да се защитим САМО с по-слабо или равно по сила на тяхното оръжие...   

Да, законът ни праща в затвора, ако пребием обирджията в къщи, заплашил посред нощ детето ни, праща ни в затвора и когато посегнем на политка, олицетворяващ същия закон, поставящ ни на колене пред престъпниците.

Ще каже ли някой, че това не е триумф на беззаконието и усилията за ликвидация на държавата?


 



Тагове:   беззаконие,   триумф,


Гласувай:
49



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cornflower - илюстрацията
23.01.2013 09:48
за двата полюса е много точна - за съжаление, това е България днес!
цитирай
2. kass - vmir
23.01.2013 10:02
Ужасяваща е експлоатацията на думата демокрация. И ревнаха всички, че демокрацията била застрашена. Демокрацията, която никой не може да почувства или разбере в какво се изразява? Ето видите ли, виден политик бил застрашен и това пак говори за лошия мат'рял, но да даде сигнал на онези горе, че състоянието на матр'ряла се влошава от година на година и че причините вероятно се крият някъде в управленческите решения през целият кривогъз и антидемократичен процес у нас - не... на никой не му иде на ум... И ето "постстресовата" реакция на делегатите готови да линчуват поредната издънка на лошия мат'рял, който си позволил да покаже на величията що е то страх за живота и до какво води политиката им, при все че величието е с най-добрата и скъпоструваща охрана. И ако постъпката на Октай е лоша и осъдителна за едно демократично и правово общество, то не е ли също толкова осъдителна и постъпката на претендиращите за демокрация делегати, които смятат за абсурдно да се застрашава живота на виден политик, но на драго сърце биха отнели този на един млад човек, който също би могъл да бъде претендент за кариера в политиката при друго развитие на страната и други условия въобще, понеже цялото бъдеще е пред него?
цитирай
3. vmir - 1. cornflower,
23.01.2013 10:48
cornflower написа:
илюстрацията за двата полюса е много точна - за съжаление, това е България днес!


Да, двата полюса лъснаха. Сега ние сме на ход. Ако го пропуснем, башибозуците няма да ни пощадят, както не ни щадят, когато се защитаваме от престъпници.
цитирай
4. slavimirgenchev1953 - Ножицата между
23.01.2013 11:05
електората и доганата - това показа атентатът.
цитирай
5. vmir - 2. kass,
23.01.2013 11:06
kass написа:
Ужасяваща е експлоатацията на думата демокрация. И ревнаха всички, че демокрацията била застрашена. Демокрацията, която никой не може да почувства или разбере в какво се изразява? Ето видите ли, виден политик бил застрашен и това пак говори за лошия мат'рял, но да даде сигнал на онези горе, че състоянието на матр'ряла се влошава от година на година и че причините вероятно се крият някъде в управленческите решения през целият кривогъз и антидемократичен процес у нас - не... на никой не му иде на ум... И ето "постстресовата" реакция на делегатите готови да линчуват поредната издънка на лошия мат'рял, който си позволил да покаже на величията що е то страх за живота и до какво води политиката им, при все че величието е с най-добрата и скъпоструваща охрана. И ако постъпката на Октай е лоша и осъдителна за едно демократично и правово общество, то не е ли също толкова осъдителна и постъпката на претендиращите за демокрация делегати, които смятат за абсурдно да се застрашава живота на виден политик, но на драго сърце биха отнели този на един млад човек, който също би могъл да бъде претендент за кариера в политиката при друго развитие на страната и други условия въобще, понеже цялото бъдеще е пред него?


Свалям му шапка на това момче. Кланям му се доземи. Без да е чул някой от съседите и познатите му лоша дума от него (бил криминално проявен – ами той и сега е извършител на подобно деяние), рискувайки ЕДИНСТВЕНО СОБСТВЕНИЯ СИ ЖИВОТ, този младеж сътвори уникално-интелигентния казус в най-новата ни история, смъквайки мазната лицемерна маска на политиката, която затрива държавата ни.

Гордея се с това момче! Не трябва да допускаме осъждането му! Затвор за побойниците! Позор за онези, които крещят, че самопожертвователният му жест застрашавал демокрацията и сигурността. Не той, а те с подстрекателствата си, са истинската заплаха за демокрацията и сигурността. За тези лешояди и второто пришествие на Исус ще бъде повод за истерия и жалки оплаквания за пред бабите.
цитирай
6. vmir - 4. slavimirgenchev1953 - Ножицата между
23.01.2013 14:53
slavimirgenchev1953 написа:
Ножицата между електората и доганата - това показа атентатът.


Очевидно. А нас вече трето десетилетие ни свикват, че като ни нападнели посред нощ в къщи, трябвало първо да се информираме с какво оръжие е нападателят и да се снабдим с не по-силно от неговото, и тогава вече сме имали право да се отбраняваме с действия не по-силни от тези на престъпника.

Системният терор и опъването на нервите до скъсване в продължение на години не се зачитал като мотив за самозащита, нито перманентните набези на престъпниците върху собствеността ти, нито молбите ти за съдействите до държавните органи, нито предупрежденията ти... нищо.

А тези бандити имали право безнаказано да пребиват човек, без да ги е грижа за нищо друго, освен, че е имал нещо против баш бандита.

Че и ще реват за помощ към света да ги спасявал - точно както другите бандити ревяха че се "надига фашизмът", за да ликвидират държавата и да останат само те. Престъпна пасмина.
цитирай
7. monaliza121 - Башибозуците ще искат вот на нед...
23.01.2013 15:49
Башибозуците ще искат вот на недоверие към правителството, защото както се знае, атаката е най-добрата защита. "Демокрацията е в опасност", колкото и да е уродлива у нас, наистина е в опасност, ако не потърсят отговорност от побойниците.
цитирай
8. sherif - .
23.01.2013 16:13
:(
цитирай
9. momchil - Делегатите на ДПС се били поувлекли ...
23.01.2013 20:40
Делегатите на ДПС се били поувлекли (по Кокинов), а Опиц бил прекалил според съда. Еба си правосъдието.
http://momchil.blog.bg/politika/2012/12/19/prokuraturata-i-sydyt-zatyvat-kym-novi-svetli-dylbini.1033127
http://momchil.blog.bg/politika/2012/12/20/dvoiniiat-arshin-na-bylgarskata-temida.1033499
цитирай
10. vmir - 7. monaliza121,
23.01.2013 20:55
monaliza121 написа:
Башибозуците ще искат вот на недоверие към правителството, защото както се знае, атаката е най-добрата защита. "Демокрацията е в опасност", колкото и да е уродлива у нас, наистина е в опасност, ако не потърсят отговорност от побойниците.


От този смешен 24 годешен плач за демокрацията сме на това положение. Надявам се, че този път обаче няма да им мине престъпния номер, защото много хора помнят колко пъти са били набеждавани за екстремисти и фашисти заради съвсем нормални и човешки права и искания. И не съм чул досега други, освен престъпници да са били защитени от от тези престъпни групи, прикрити зад паравана на политически платформи, с които нямат почти нищо общо.

цитирай
11. vmir - 8. sherif,
23.01.2013 20:56
sherif написа:
:(


:((
цитирай
12. vmir - 9. momchil,
23.01.2013 21:10
momchil написа:
Делегатите на ДПС се били поувлекли (по Кокинов), а Опиц бил прекалил според съда. Еба си правосъдието.
http://momchil.blog.bg/politika/2012/12/19/prokuraturata-i-sydyt-zatyvat-kym-novi-svetli-dylbini.1033127
http://momchil.blog.bg/politika/2012/12/20/dvoiniiat-arshin-na-bylgarskata-temida.1033499


Съгласен съм, това е отврат.
Не съм вземал отношение по случая Опиц, но запомних, че май го осъдиха за предумишлено убийство, аргументирано с това, че не били намерени данни живота му да е бивал поставян в опасност. Ами какви ги плещят тези престъпници, след като Октай Енимехмедов също не е поставял в опасност живота на никого, освен своя? Защо освобождават застрашилите живота му, а не приложат същата аргументация, както срещу Опиц? Очевидно, защото трябва да освободят Октай, а да осъдят побойниците му. Гадове.
цитирай
13. vencivaleri1951 - не е съвсем така
24.01.2013 00:30
vmir написа:
momchil написа:
Делегатите на ДПС се били поувлекли (по Кокинов), а Опиц бил прекалил според съда. Еба си правосъдието.
http://momchil.blog.bg/politika/2012/12/19/prokuraturata-i-sydyt-zatyvat-kym-novi-svetli-dylbini.1033127
http://momchil.blog.bg/politika/2012/12/20/dvoiniiat-arshin-na-bylgarskata-temida.1033499


Съгласен съм, това е отврат.
Не съм вземал отношение по случая Опиц, но запомних, че май го осъдиха за предумишлено убийство, аргументирано с това, че не били намерени данни живота му да е бивал поставян в опасност. Ами какви ги плещят тези престъпници, след като Октай Енимехмедов също не е поставял в опасност живота на никого, освен своя? Защо освобождават застрашилите живота му, а не приложат същата аргументация, както срещу Опиц? Очевидно, защото трябва да освободят Октай, а да осъдят побойниците му. Гадове.


Опиц бе осъден за истрел в гърба...тоест стрелял е по бягащ човек. Опиц е преправил газов пистолет в боен . Тоест стрелял е с нерегистрирано оръжие и менте същевременно. Не е имал и никакво разрешение за оръжие. Събират се няколко състава . Присъдата е възможно най-малката която получи.
-За Октай... За мен това е протест и ти го написах когато ти твърдеше, че е постановка. Заплахата с бутафорно оръжие също е заплаха за убийство. Той го е знаел и е знаел че ще получи наказание. Не мисли, че подобен акт не може да завърши и с летален изход. Доган гони 60те и до кокото знам има здравословни проблеми. Цев насочена в главата ти може да предизвика срив в организъма и на по млад и здрав човек, така че не омаловажавай акта, а и младежът не иска това. Искат го управляващите защото НСО /а шеф му е бившия гард на Борисов.Втори Ипоновец генерал:)/ се издъни тотално.
За сцените в НДК. Отвратителни. Тези хора нямат място в НС и ако направиш подписка или бдение да бъдат изгонени от НС щке те подгрепя. Ето това си беше опит за убийство и , ако не бяха гардовете можеше и да се случи. Прокурорът да им иска имунитета!
цитирай
14. vmir - 13. vencivaleri1951,
24.01.2013 06:35
Венци,
има една популярна не само между хората, но и между народите поговорка, която в българо-гръцкия си вариант гласи: "Не гледай зъбите на харизания кон" а в англоезичния й вариант e: "Don't look a gift horse in the mouth".

Би било глупаво от моя страна да игнорирам световната мъдрост, за да споря за подробности, затова благодаря ти, в събота от 12 часа пред съдилищата в България ще има бдения за съдене на самозабравилите се побойници над Октай. Заповядай там да подкрепиш инициативата.

Радвам се, че този път сме на едно и също мнение по най-важното нещо и ти като мен не се съмняваш, че доброто на останалите е последното нещо, което интересува тези тържествуващи от раздаденото правосъдие престъпници.
цитирай
15. vmir - Този младеж подложи на много по-голяма опасност собствения си живот от живота на нападнатия.
24.01.2013 07:35
Този младеж подложи на много по-голяма опасност собствения си живот от живота на нападнатия.
Това е чистата равносметка от протеста му, която го издига недостижимо над всички останали форми на протест. Който няма очи да види това, няма очи нито за демокрация, нито за обществен интерес, нито за доблест. "Браво" e най-малкото, което може и трябва да бъде казано в случая на Октай.
цитирай
16. hedonist - ДПС активисти -главорези
25.01.2013 17:24
Доган добре е подбрал пасмината си-верни и жестоки.
цитирай
17. vmir - 16. hedonist - ДПС активисти -главорези
25.01.2013 20:06
hedonist написа:
Доган добре е подбрал пасмината си-верни и жестоки.


Представям си, ако не бяха камерите какво щеше да остане от момчето. Изроди, а не хора.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vmir
Категория: Политика
Прочетен: 4103793
Постинги: 673
Коментари: 10309
Гласове: 54893
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930