Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.01.2013 15:15 - НАЧИНЪТ, ПО КОЙТО ПРАВЯТ НЕЩАТА В БЪЛГАРИЯ (клип)
Автор: vmir Категория: Политика   
Прочетен: 2631 Коментари: 4 Гласове:
39

Последна промяна: 25.01.2013 19:57

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Превеждам клипчето долу, (от 2:12мин. нататък): 

"Не мразите ли, когато някой се опитва да ви убие? Никога не съм виждал нещо подобно преди. Ето начинът, по който правят нещата в България. Не разбирате тяхната култура. Стига ги критикувахте. Не е това начинът, по който правят нещата в другите страни. ... Не съм сигурен дали нарочно не натисна спусъка, или засече. Доколкото съм чел, тоя пистолет не е истински пистолет. Газов пистолет??? Дори не знаех, че съществува такъв. И какво прави – стреля пръдни ли? И какво се случва после? После става прекалено жестоко, за да го показвам по “Equals Three”. Просто ще ви кажа, че убиецът бива пребит безжалостно, дори има старец, който го удря с бастуна си и с всякакви други неща. Мога да си представя как българската версия на Холивуд ще направи филм с името: “Убийството на Ахмед Доган от страхливеца  Октай Енимехмедов”. Страхотна работа – той изби пистолета от ръката му, но сериозно, радвам се, че този човек не е бил ранен или убит, това видео е депресиращо и трябва нещо да ми повдигне духа.



Тагове:   България,


Гласувай:
40



1. tutankhamon661 - vmir
25.01.2013 17:24


Аз отдавна съм приел, че има централно сбъркани хора и нищо не е в състояние да ги промени.

Едни бият по селски - на меле - пред телевизионните камери.
Други убиват с камъни прелюбодейците.
Трети се гаврят в Интернет с непознати хора, след което плачат колко са лоши .... другите /!!!/
Четвърти се сърдят на полицията, че върши задълженията си, а ако не ги върши, тогава бучат защо не го прави.

Ей такива работи.

цитирай
2. vmir - 1. tutankhamon661,
25.01.2013 19:47
tutankhamon661 написа:


Аз отдавна съм приел, че има централно сбъркани хора и нищо не е в състояние да ги промени.

Едни бият по селски - на меле - пред телевизионните камери.
Други убиват с камъни прелюбодейците.
Трети се гаврят в Интернет с непознати хора, след което плачат колко са лоши .... другите /!!!/
Четвърти се сърдят на полицията, че върши задълженията си, а ако не ги върши, тогава бучат защо не го прави.

Ей такива работи.



Прав си, Фараоне!
И не само бият на меле по селски - пред телевизионните камери, но и реват непоносимо за помощ, че били единствените миролюбци. От това централно нагло мошеничество е и централната сбърканост на толкова много хора у нас. Самия аз допреди месеци бях привърженик на атомната енергетика, защото от десетилетия слушам непрекъснато, че много изгодно изнасяме ток. А се оказа, че изнасяме ток на двойно по-ниска цена от тази, която плащаме за него. И наричат "печалба", износа, загубата от който покриват от вътрешната цена, която плащаме като попове. Ако не бях в отпуск да се поразровя в данните за енергетиката ни, може би още щях да бъда централно сбъркан по въпроса. Ако не бяха си повтаряли лъжите толкова време около мен, нямаше да се окажа чак толкова централно сбъркан.

Ако това момче беше упорствало насаме да ги убеждава, тези сбърсканяци щяха да го затрият без да им мигне окото.
цитирай
3. detronator - Нас никога не ни разбират :((
25.01.2013 22:51
цитирай
4. vmir - 3. detronator,
26.01.2013 00:03
detronator написа:
Нас никога не ни разбират :((


За мен отлично ни е разбрал, поне аз като гледах какво става, си мислех същото като него за същите неща, а мисля, че и повечето хора у нас възприеха случващото се по същия начин.
Какво да каже човека - да се върже на жалките викове за помощ на простаците от ДПС ли? Няма начин, неадекватността им се вижда от хиляди километри. Не е разбрал май само това, че и повечето хора у нас разбраха нещата като него, а може и да си е помислил, че у нас управляват депесарите, щом си позволяват такива юнашки претенции въпреки явното си яко уливане. Човекът няма как да е знаел, че охраната на Доган струва 3 милиона годишно и без да си прави труда да ходи на работа, защото подобни дерибейства и претенции в САЩ няма как да бъдат изтърпяни.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vmir
Категория: Политика
Прочетен: 4103477
Постинги: 673
Коментари: 10309
Гласове: 54893
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930