Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.02.2013 08:45 - ИЗУМИТЕЛНО НАГЪЛ ОПИТ ЗА ИЗМАМА!
Автор: vmir Категория: Политика   
Прочетен: 12521 Коментари: 44 Гласове:
53

Последна промяна: 03.02.2013 10:09

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Нямаше да напиша този постинг, ако лъжливостта на този подставен лъжеспециалист не ползваше същите аргументиза видиотяване на българите, които трето десетилетие държат България  в блатото на невежеството и събират лоби от малоумници, с вота на които се  посича в зародиш всеки шанс за разбирателство и просперитет на държавата ни.

След като най-накрая се заговори за перспективите за износ на еленергия, и актуалните информации потвърдиха отдавна известната тенденция към ограничаване на  енергопотреблението в международен мащаб и обичайните финансови загуби от строежа на нови електроцентрали (някои АЕЦ –ове работят не само на загуба, а направо плащат да им се изкупува енергията, защото спирането на АЕЦ иска доста време), за замазване на огромната национална шашма с АЕЦ Белене”, както и за запазване полето на енергийните измами и подготовката им за нови бъдещи удари, другарите са се захванали да сеят нови лъжи в публичното пространство.

Няма пазар за българския ток, но можеше и може да има печалби” e последната мутирала измама на бандата мошеници, която от десетилетия паразитира от износа на ел.енергия на цени по-ниски от тези, които всеки българин плаща.  За да отвлекат вниманието от шизофренично раздвоеното счетоводство, с помощта на което от десетилетия организирано ни мамят, че печелим като продаваме в чужбина ток на цена двойно по-ниска от вътрешната, измамниците днес са предприели поразяващо нагъл опит за зарибяване на общественото мнение с изумително нагла измама – че можело да се печели ДОРИ при износ на ел. енергия на цена под себестойността!!!

Цитирам ви текст на класическа измама: “Имаше и има ли възможност енергетиката ни да е на печалба и да изнася и при ниски цени без да губи пари? Блоковете в ТЕЦ Марица Изток 2 да работят, а печалбата на АЕЦ Козлодуй много по-голяма? Определено, да!

Спадащите цени на електроенергията не са нерешим проблем нито за АЕЦ Козлодуй, нито за ТЕЦ нито за кое да е дружество произвеждащо и изнасящо ток. Напротив, нормите на печалба могат да се запазят и при спадащ пазар на електроенергия и свито потребление. Не само това, продължавайки износа си с цени под себестойността, компаниите могат да покажат качества, немислими досега при това без да губят пари. В най-лошия случай, АЕЦ и ТЕЦ овете нямаше да изнасят в момента ток, но поне можеше да прибират печалбите си, все едно продължават да изнасят и то не по тези ниски цени които са в момента. А можеше и да изнасят и то при цена по-ниска отколкото конкуренцията им предлага, без загуба за тяхна сметка”.
тук


Жална ни майка на всички, ако тези получовеци продължават да живеят на свобода и безнаказано да сеят лъжите си в публичното ни пространство!!!

p.s.  Eй, хора, над 60 посещения вече имам, а не ми гласувате, явно мислите, че сигурно греша. Не съм безгрешен и нямам претенциите на мнозина други да знаят всичко, но в този случай става дума за съвсем плиткоумни измами, за Бога!!! Вижте, отварям коментарите да видите какво ще ми отговорят плиткоумните измамници, само моля да няма цинично глупашки "аргументации" и офтопици, защото нямам време да отговарям на хора, които оплюват и клеветят всеки, който е заплаха за далаверите, независимо техни или онези, на които служат.



Тагове:   измама,


Гласувай:
60



1. kostadin - ь
03.02.2013 11:45
ь
цитирай
2. vmir - 1. kostadin
03.02.2013 11:47
kostadin написа:
ь


Няма ь. Дал съм линк, а и да си изтрие постинга, имам му кохие. Аман от "антикомунисти" на ниво "С БКП напред!".
цитирай
3. zafirov - Ами изчетох статията и предпола...
03.02.2013 12:00
Ами изчетох статията и предполагам, че все пак има начин да се изкарат пари от това. Но според мен автора, с тази статия, демонтрира познания в бизнес и финансовия анали, с което предполагам си вади парите. Дали е истина или не, не съм ползвал услуги на човека и не мога да кажа. Но за мен не е редно да се коментира икономичска статия от политическа гледна точка (поне така ми се струва), нито да се дава оценка за материал, който Ви е непознат. А определението "получовеци"... ме спира да коментирам повече.
цитирай
4. tutankhamon661 - vmir
03.02.2013 12:24


Я, пуснал си коментарите!

Според мен е най-добре да са позволени, но с модерация - ще излизат само след твоето одобрение.

Тук действително обикалят хора, които не заслужават да се изкажат /бъркат свобода със слободия/, но има и такива, които имат какво да споделят - не бих се лишил от вторите със забрана на коментарите.

Темата на постинга не ми е много ясна, обаче си един от малкото, за които съм сигурен, че са безкористни. Затова вярвам на думите ти.

цитирай
5. vmir - 3. zafirov,
03.02.2013 12:38
zafirov написа:
Ами изчетох статията и предполагам, че все пак има начин да се изкарат пари от това. Но според мен автора, с тази статия, демонтрира познания в бизнес и финансовия анали, с което предполагам си вади парите. Дали е истина или не, не съм ползвал услуги на човека и не мога да кажа. Но за мен не е редно да се коментира икономичска статия от политическа гледна точка (поне така ми се струва), нито да се дава оценка за материал, който Ви е непознат. А определението "получовеци"... ме спира да коментирам повече.


Господине, за разлика от Вас, аз имам квалификации в областта на икономиката, финансите, парите и банковото дело и мениджмънта и знам какво говоря. Коментирам тази "статия", защото тя е типичен пример за това как се мами обществото, за да се осребрява измамата чрез гласове за политически партии, обещаващи абсурди. Не смятам, че има държава в света, способна да издържи набезите на толкова безскрупулни измамници, колкото се разхождат у нас безнаказано.

Клиентите на подобни измамници, които вярват, че могат да се изкарват пари от продажбата на цена под себестойността, на практика нямат друг начин да си покрият загубите, освен с включване в измамническите комбини на тези "специалисти" и това е причината у нас да се печели не толкова с труд, колкото с лъжи и далавери за прецакване на останалите. Не ми допада да живея в държава, в която мошеници мамят хората безнаказано и имам пълното право да ги посоча, когато безсрамието им премине допустимите граници.

Не мога да говоря ласкаво за индивиди, които си вадят хляба с измами и реват срещу управляващите и останалите, за да имат оправдание за измамите си.
цитирай
6. vmir - 4. tutankhamon661,
03.02.2013 12:57
tutankhamon661 написа:


Я, пуснал си коментарите!

Според мен е най-добре да са позволени, но с модерация - ще излизат само след твоето одобрение.

Тук действително обикалят хора, които не заслужават да се изкажат /бъркат свобода със слободия/, но има и такива, които имат какво да споделят - не бих се лишил от вторите със забрана на коментарите.

Темата на постинга не ми е много ясна, обаче си един от малкото, за които съм сигурен, че са безкористни. Затова вярвам на думите ти.



Фараоне, пуснах коментарите, защото въпросът е много сериозен. Ти си умно момче и едва ли би се хванал на въдицата, че когато купувачите на някакво производство престанат да го купуват, собствениците му ще продължават да реализират печалби, без да натоварят другиго с разходите му, без да ги е грижа дали той се нуждае от това производство.

Точно това предупреждавах за АЕЦ - че обещаваната "печалба" от 200 милиарда ще бъде смъкната от българския гръб, и тази "статия" илюстрира с какви приказки и измами ще ни вдигат многократно цената на тока, за да си запазят печалбите, след като преди това са ни смъкнали ризите от гърбовете, за да плащаме стоежа на ненужната АЕЦ - "Белене". Ето така се граби у нас и се държи българинът най-беден и нещастен от всички останали, а в амбицията да не бъде само той измамения, започва да мами на свой ред в полза на по-организираните измамници, твърдейки, че е чист като момина сълза и което прави е в реда на нещата. А после се вайка, че другите са му виновни и реве като ранена в сърцето пантера срещу всеки, който е пречка за лъжите му.

цитирай
7. slavimirgenchev1953 - Комунистът и особено българският
03.02.2013 15:09
е възможно най-голямото добиче на света.
цитирай
8. vmir - 7. slavimirgenchev1953,
03.02.2013 15:39
slavimirgenchev1953 написа:
Комунистът и особено българският е възможно най-голямото добиче на света.


И се има за голям тарикат, като се прави на капиталист. Виж му акъла горе - нямало да изнася ток, но ще прибирал печалбите си, ако имах власт, подобни измамници щях да ги натикам в затвора да не палят алчността на престъпниците, защото от нашия гръб си смъкват "печалбите" и викат, че това бил капитализма. Крадлива и лъжлива сган.
цитирай
9. evrazol - На този блогър едва ли могат да му се ...
03.02.2013 18:15
На този блогър едва ли могат да му се пришият леви възгледи.
цитирай
10. vmir - 9. evrazol,
03.02.2013 19:07
evrazol написа:
На този блогър едва ли могат да му се пришият леви възгледи.

Не е необходимо, той си ги има в основата на убежденията въпреки, че е застанал отдясно. Нима вярваш, че без командно-административно мислене, на някой ще му хрумне, че печалбата не зависи от пазара и реалните нужди на потребителите, а само от онова, което ще излъжеш. Същата вяра е в основата на комунизма и централно - дирижираната му икономика, и за съжаление е в главата на поне всеки втори "десен" у нас, между които има доста крайни левичари, които по техни си съображения смятат, че псуването на комунистите ги прави антикомунисти и даже десни.

Понеже с теб отдавна обсъждаме този въпрос, ще поясня, че лъжата в цялата работа има само временно влияние, но дълго тя може да се разминава с фундаменталните измерими фактори само в условията на анархия и беззаконие, ето защо и театрално представящите се за "десни" са скарани с всяка идея за реална власт и ред и при евентуална или реална загуба на позиции са поне с единия крак между ортодоксалните левичари.
цитирай
11. vencivaleri1951 - Наборе,
03.02.2013 19:11
slavimirgenchev1953 написа:
е възможно най-голямото добиче на света.


Може да си прав за комуниста български, но тъй наречения български демократ е жалка история от всякъде. Ще изчезне и от ЧЕРВЕНАТА книга да знаеш. Ще се аргументирам:
Наскоро имаше годишнина от дружеството на Илия Минев. Без да съм бил съгласен с него винаги съм се възхищавал на куража и стоицизъма му. Всеки десен лидел, а и имащ се за интелектуалец/пак десен/ споменава бай Илия за щяло и не щяло. На годишнината за която говора, нямаше и файтон хора. Човекът си отиде от този свят в страшна мизерия , а цитиращите го забогатели чувствително "десни" демограти не го погледнаха даже. Докарахте го откровен харамия да Ви е знамето. Понеже гледам, че пишеш за Висоцки отново, че имало вечер в Ловеч ще ти споделя нещо. Имаше и в софия на 27ми във ВИТИЗ. Прекрасна вечер между впрочем. Та един твой колега /журналист, пописва и проза, много десен:))) и също пишещ се Висоцкоман/ Та на същият явно са му се досвидяли 15, 20 лв и размахваше там карта/предполагам на журналист/ под претекст, че бил служебно тук. Направи луд сканадал докато аз и едно друго "добиче" му казахме " пару слов без падежей" аргументирайки ги с малко по резки действия та да зарочне вечерта. Впрочем наборе ще се повторя, че вечерта си заслужаваше. Понеже не те мярнах /може и пропуска да е мой/ донасям до знанието ти:), че ще я повторят през март.
цитирай
12. rumen221 - "ДЕМОКРАЦИЯ"
03.02.2013 19:48
ПАЗАР ЛИ... Това ли е пазар...???

- ЗА "ФОТО" ТОК ОТ 75 ст. - ПАЗАР ИМА...
- А "ВЯТЪРЕН" ТОК ОТ 27ст. - ПАЗАР ИМА...
- ЗА ТОК "ИВАТ КОСТОВ" ОТ 17,5ст. - ПАЗАР ИМА...
- ЗА "ВОДЕН" ОТ 13ст. ИМА...

ОБАЧЕ....:
- ЗА ТОК ОТ МАРИЦА-2 ПО 4,5СТ - ПАЗАР... НЯМА...

- ЗА ТОК ОТ КОЗЛОДУЙ ПО 3,5ст ....ПАЗАР ИЗОБЩО НЯМА... И НЯМАЛО ОТКЪДЕ ДА СЕ ПОЯВИ...?!?!?!

- ДАЖЕ ПЕШО, СЕЛСКИЯ НИ ЛУД, КАТО МУ РАЗКАЗАХМЕ ПО-ГОРНОТО КАЗА:

- "АЙДЕ БЕ..., ВИА МЪ ПРАЙТЕ ЗА ЛУД..."
цитирай
13. vmir - 12. rumen221 - "ДЕМОКРАЦИЯ"
03.02.2013 20:09
rumen221 написа:
ПАЗАР ЛИ... Това ли е пазар...???

- ЗА "ФОТО" ТОК ОТ 75 ст. - ПАЗАР ИМА...
- А "ВЯТЪРЕН" ТОК ОТ 27ст. - ПАЗАР ИМА...
- ЗА ТОК "ИВАТ КОСТОВ" ОТ 17,5ст. - ПАЗАР ИМА...
- ЗА "ВОДЕН" ОТ 13ст. ИМА...

ОБАЧЕ....:
- ЗА ТОК ОТ МАРИЦА-2 ПО 4,5СТ - ПАЗАР... НЯМА...

- ЗА ТОК ОТ КОЗЛОДУЙ ПО 3,5ст ....ПАЗАР ИЗОБЩО НЯМА... И НЯМАЛО ОТКЪДЕ ДА СЕ ПОЯВИ...?!?!?!

- ДАЖЕ ПЕШО, СЕЛСКИЯ НИ ЛУД, КАТО МУ РАЗКАЗАХМЕ ПО-ГОРНОТО КАЗА:

- "АЙДЕ БЕ..., ВИА МЪ ПРАЙТЕ ЗА ЛУД..."


Прав си. Обясненията не вършат работа в случая, защото като потребител имаш право да търсиш най-ниската цена. Пазарът никога не може да е идеален, но при нас е далеч дори от идеята да стане относително свободен от неведоми въздействия.
цитирай
14. rumen221 - ОСТРА ПАТОЛОГИЯ
03.02.2013 20:49
Патологичти лъжци...,

" - На въпрос за цената на изграждането на VII блок Владимир Уручев коментира, че е трудно да се посочи точна цифра, защото има базисна цена на реактора, както и крайна цена на построеното и пуснато в действие с всички необходими съоръжения. В момента базисната цена е около 2 млрд. евро за 1 000 мегавата..."

- А ДО ВЧЕРА ЛЪГАХА, ЧЕ СТРУВАТ ПО 10 МИЛИАРДА...!!!
цитирай
15. vmir - 14. rumen221,
03.02.2013 21:02
rumen221 написа:
Патологичти лъжци...,

" - На въпрос за цената на изграждането на VII блок Владимир Уручев коментира, че е трудно да се посочи точна цифра, защото има базисна цена на реактора, както и крайна цена на построеното и пуснато в действие с всички необходими съоръжения. В момента базисната цена е около 2 млрд. евро за 1 000 мегавата..."

- А ДО ВЧЕРА ЛЪГАХА, ЧЕ СТРУВАТ ПО 10 МИЛИАРДА...!!!


Цената на дългосрочните съоръжения винаги е към определен момент. Когато единият от спорещите отказва да се съобрази с това и набеждава другите в лъжа, препирните няма как да свършат. Същото се отнася и за допълнителните съоръжения и инфраструктурата. Не виждам смисъл потърпевшите да игнорират "подробностите" и да ругаят спорещитe, вместо да ги принудят възможна най-бързо да внесат необходимите уточнения, за да се разбере кой казва истината и кой лъже.

Какъв е смисъла да си доказваме, че всички ни лъжат и ни нямат за хора, аз не смятам, че мен лесно могат да ме излъжат или да ме игнорират, за да ми допада подобно унизително вайкане и самоокайване.
цитирай
16. pando - До Зафиров -номер 3
03.02.2013 22:11
Г-н Зафи,как ще наречете господата,които ви вземат за идиот и ви казват,че дори ако печалбата е нула при продаването на една стока то това не е загуба...
Чакам предложението Ви.
Честно казано при този случай единственият начин да бъдете разбран е да говорите на същия език(езика на наглия простак..)
цитирай
17. kostadin - Какъвто и икономист да си с подхв...
03.02.2013 22:23
Какъвто и икономист да си с подхвърлени цифри сметката ще е все
крива.
По телевизията шефа на атом строй описа преговорите ,като каза ,че са изпълнени всички изисквания които е направило нашето правителство,От цената 6,3 милиарда не са се дръпнали ,а приказките ,че преносната мрежа ще е 1 или 2 милиарда си е фикция на Боко В Козлодуй има преносна мрежа за такава мощност Значи трябва да се построи само мрежа от Белене до Козлодуй.

Както и да е има едно много важно нещо ,че ток наистина ще ни трябва и то много за да продължаваме да се търкаляме на 4 колела,макар че геноцида на всички управленци през последните 24 години ни смалява бързо

Има и друго разиграха ни като мечка на синджир и накрая смениха даже и искането на хората.
Най - неприятното е ,че ако се гласувало за нови централи ,то щели да строят в Козлодуй ,а ако отговориш с не нямало да строят в Белене -Ами и двата вида гласуване водят към еднакво действиеТогава за какво е референдума.После Цецо обясняваше ,че референдума не го командвал Боко ....Наистина това е нагъл опит за измама от управляващите,но 89% от хората го проумяха

Във всички случай централите се изплащат с част от брутната печалба.

По принцип Боко отлага вземането на решението за около 8 до 10 години,защото ще трябва да се започва всичко от начало. Неприятното е ,че е лесно да кажеш гьол с дъно направено от железо-бетон с дебелина 10 метра и построени жил.блокове и почти готова подстанция.

За хората в България остава да мислят доколко е опасно изграждането на атомна централа , а за Боко е важно да дойде американски инвеститор или ще го замажат с някой френски с американски с капитал.

Да сте видяли още от Тошово време някой да ви е намалявал цените .Тогава какво ни оставаДа изчакаме с централите .По добре е да се борим срещу смукачите на парите ви електроразпределителните дружества .ЍТакъв важен отрасъл е недопустимо да е частен.От добива на суровините до централата до домовете ви трябва да има един стопанин народа или държавата .Само така бихме имали ток поне на европейски цени.
А в Турция и арабските страни скоро ще има над 60 АЕЦ.
Много ми е интересно от къде ще наберат персонал ,като спец са в Турция и ще работят в новите турски централи, а у нас образованието е сринато независимо как ще си кълчите думите ако претендирате ,че инжинери вече не се подготвят у нас ,ахора с зап. език за работа по сергиите ,като продавачи.
цитирай
18. kostadin - ьНяма ь. Дал съм линк, а и да си ...
03.02.2013 22:42
vmir написа:
kostadin написа:
ь


Няма ь. Дал съм линк, а и да си изтрие постинга, имам му кохие. Аман от "антикомунисти" на ниво "С БКП напред!".


Прав си още четвърт век ни управляват дъщерните формирования на БКП.Но не бих искал да се наредя до тебе и да викам Напред с БКП

Защо се оплакваш ,че хората не ти гласуват моят вот за поста бе негативен
цитирай
19. vmir - 17. kostadin,
03.02.2013 23:02
Никакъв външен инвеститор не ни трябва за строеж на АЕЦ. Ако е външен или частен инвеститора, ще си гарантира печалбите за наша сметка, независимо дали имаме нужда от тока му, или не. А ток имаме в повече от всичко друго у нас за доста години напред. Тенденциите показват трайно намаляване на енергопотребленитето както на човек, така и общо. Енергоспестяващите технологии са все още в бебшката си възраст и въпреки забележителните рузултати в икономиите на осветление, визуализация и частично в отоплението, тепърва ще ни изненадват с все по-ефективни и икономични решения. Смея да прогнозирам, че част от планираните и започнати строежи няма да бъдат довършени по аналогични на нашенските причини. Все по-забележимите климатични промени непрекъснато напомнят, че трябва да променяме дълго време отношението си към енергията, по-точно казано - към преобразуването й.
цитирай
20. bezmitove - vmir, интересно ще е мнението ти
03.02.2013 23:06

след като големите далавери и кражби, които сега правят около проекта за АЕЦ Белене, започнат да се правят от ГЕРБ и БСП заедно, след следващи избора по проекта за 7 блок на Козлодуй.
Едно е сигурно. От гнусните лъжи и измами, които бълваше Боко Тиквата в защита на проекта за АЕЦ Белене, изведнъж да се обърне на 180 градуса, означава, че някой голям... и твърд, е зад него, няма кой друг да е освен юесейски измамници. Те искат да участват активно в изграждането на 7, а вероятно и 8 блокове в Козлодуй.
А практиката показва, че юесейците са едни от най-големите измамници и крадци в света. Като се добавят и българските гнусни продажници политици, резултата няма как да е друг, освен още по-голямо финансово заробване на българите.
НО. Както ще започвам да казвам все по често с времето, ВСИЧКО СИ ИМА ГРАНИЦИ!!! И идва времето, в което наглите лапачи ще си платят за всичко...с лихвите!!!
Въпроса в случая е, тези боклуци политици и подобна сволач, които са ограбвали българския народ с милиони какво заслужават, доживотен затвор или бърза смърт?
цитирай
21. vmir - 18. kostadin,
03.02.2013 23:07
kostadin написа:
vmir написа:
kostadin написа:
ь


Няма ь. Дал съм линк, а и да си изтрие постинга, имам му кохие. Аман от "антикомунисти" на ниво "С БКП напред!".


Прав си още четвърт век ни управляват дъщерните формирования на БКП.Но не бих искал да се наредя до тебе и да викам Напред с БКП

Защо се оплакваш ,че хората не ти гласуват моят вот за поста бе негативен


Случайно забелязах, че ми сложи минус и затова се оплаках, защото се правиш на антикомунист, а дори не ти е ясно какво означава това. Да псуваш БКП за мен не е антикомунизъм, а повод за словесна или писмена изява, който практически няма нищо общо с антикомунизма.
цитирай
22. vmir - Измамникът, когото разобличих ми трие коментарите в блога си, а повтаря лъжите си за мен!!!
03.02.2013 23:23
Затова му отговарям в блога си:
borsi написа:


Точно тук е разликата между такива като мен и такива като теб. Аз никога не съм членувал в партия, а ти си и то не в една. Имам пазарно мислене, а ти командно-административно и според теб щом някой горе не се е сетил значи е невъзможно. А е възможно, защото се ползват напълно пазарни механизми, при това без никакъв риск и излишни разходи.



Това за партиите си ми го казвал неведнъж, и ако случайно има някаква истина в него, то не е онова, което упорито и безсрамно лъжеш за мен. Затова ще ти повторя поне това, че не съм членувал в БКП, нито поне в ДКМС, въпреки, че не смятам за престъпление човек да е членувал в тях. Много по-престъпни от много членували са безпартийните натегачи, които се опитват да извличат дивиденти дори от това, че не са ги искали никъде.

За икономиката не ми приказвай, че си открил икономическо перпетууум мобиле, защото използвам икономико-математическо моделиране и знам всички уравнения във финансите, за да мога да изчислявам точно и в подробности кое кога е възможно и кое е лъжа и измама.
цитирай
23. vmir - 20. bezmitove,
03.02.2013 23:31
няма какво да ти отговоря, ти не задаваш въпрос, а ръсиш простотии като в кръчма след 5 ракии.
цитирай
24. vmir - Горният коментар ми беше изтрит в блога на измамника borsi,
03.02.2013 23:41
и за пореден път е повторил клеветата си за мен, че съм членувл в БКП и ГЕРБ.

Е, няма такова нещо, повтярям го не, защото смятам, че е кой знае колко важно къде е членувал някой, а да покажа безскрупулността на този клеветник и измамник, на когото много пъти повторих, че не съм членувал нито в БКП, нито в ГЕРБ, а той ми трие отговорите и продължава да ми приписва твърдения, които нямат и най-малка връзка с истината. Тоя лъже като Овчаров за 200 милиарда чиста печалба от АЕЦ Белене. Сигурно е решил да се възползва от вярващите в лъжите на Овчаров.
цитирай
25. bezmitove - vmir, кое е простотия?
04.02.2013 00:10
Това, че Боко Тиквата преди мамеше хората колко добре било да се изгради АЕЦ в Белене?
Или това, как от ""Големите "вечни" врагове"" преди, за малко да се прегърнете и целунете с Кушела в една друга тема?
Или ще е простотия след следващите парламентарни избори в Българи, ГЕРБ и БСП да направят правителство с министри и от двете партии ... защото видиш ли нямали друг избор?

Много ще са интересни твоите и мненията на Кушела тогава...

И едно интересно мото от Татово време- "25 години БКП , 25 години цирк".
Дали е случайно, че точно след следващите парламентарни избори през 2014г. се навършват 25г. от "идването на демокрацията"?
Дали е случайно, че точно неговия охранител, и точно човека, който го възхвалява и копира е на власт?
И новия ли период ще се отбелязва с 25г. цирк?
Много случайности станаха май...
цитирай
26. zzz65 - . звучи ми като блог на краен кумунист ...
04.02.2013 00:26
.звучиш ми блог на краен кумунист истинския демократ не използва термини като получовеци.
цитирай
27. vmir - 25. bezmitove,
04.02.2013 02:07
bezmitove написа:
Това, че Боко Тиквата преди мамеше хората колко добре било да се изгради АЕЦ в Белене?
Или това, как от ""Големите "вечни" врагове"" преди, за малко да се прегърнете и целунете с Кушела в една друга тема?
Или ще е простотия след следващите парламентарни избори в Българи, ГЕРБ и БСП да направят правителство с министри и от двете партии ... защото видиш ли нямали друг избор?

Много ще са интересни твоите и мненията на Кушела тогава...

И едно интересно мото от Татово време- "25 години БКП , 25 години цирк".
Дали е случайно, че точно след следващите парламентарни избори през 2014г. се навършват 25г. от "идването на демокрацията"?
Дали е случайно, че точно неговия охранител, и точно човека, който го възхвалява и копира е на власт?
И новия ли период ще се отбелязва с 25г. цирк?
Много случайности станаха май...


Бойко не е обещавал АЕЦ Белене да ни позлати, нито да печели като продава на загуба, че да го смятам за измамник. Кушела, колкото и да не съм бил съгласен с неговите левичарски фантасмагории, (включително и за АЕЦ "Белене") винаги се е показвал като мъж с доблест да посрещне всичките ми нелицеприятни констатации за себе си и НИКОГА не е падал до нивото на мизерника borsi, да ми трие отговорите на клеветите си за мен и да ги повтаря, сякаш не съм му отговорил. Ако това за теб не е долнопробна измама, ако не те отвращават такива мизерници като borsi, разкарай се от блога ми, защото тук не са добре дошли харесващите подобни отрепки.
цитирай
28. vmir - 26. zzz65,
04.02.2013 02:11
zzz65 написа:
.звучиш ми блог на краен кумунист истинския демократ не използва термини като получовеци.


Може, според някои истинските демократи не ходят и в тоалетната, на такива тоталитарни безобразия са способни единствено крайните кУмунисти.
цитирай
29. blogerka - ЗА тока
04.02.2013 08:11
Браво на хората от Гоце ДЕлчев. Изгориха си фактурите за тока. Докато не се осъзнаеме за ГРАЖДАНСКО ОБЩЕСТВО червената мутренско-ченгесарска клика ще ни съдира кожите. То от Турското робство сме си свикнали.......
цитирай
30. kostadin - Хубаво е да отговаряш на поставе...
04.02.2013 08:29
Хубаво е да отговаряш на поставените въпроси по същество ,а не да се лиготиш с разни оплаквания ,че не те четат Виж за има няма 12 часа през ноща хората не са спали ,а са те чели Над 2000 мъртви души е внесло ръководството на Блога.
По повод етиката ,честността и т. н. на Боко чети поне :

http://vmir.blog.bg/politika/2013/02/03/izumitelno-nagyl-opit-za-izmama.1049231

Жалко ,че не отговаряш на въпросите свързани с числата -нали си икономист .

Най - малкото което мога да ти кажа ,че ако продават на цени по ниски от международните ,това означава че правителството ни прави дъмпинг зада отслабва собствените производства на съседните ни страни -
А във вътрешен план това означава изяждане на основните фондове на АЕЦ Козлодуй или това е" подготовка" за приватизилането и на Козлодуй.
И това го прави твоят герой ,чист като мътна локва след буря.
цитирай
31. vishnichka - Четейки постинга ти и коментарите ти,
04.02.2013 08:39
виждайки линията, която блога ти следва от доста време – писане за други блогъри по някакъв грозен и неприятен начин, искам да ти кажа, че даваш доста лош пример за водене на блог от интелигентен човек, а ти със сигурност демонстрираш самочувствието на такъв.

Имам чувството, че в ценностната ти система има нещо изначално и генерално сбъркано, което не те прави непременно лош човек, но като че ли някой е пропуснал още във времето, необходимо за формирането й, да ти обясни най-важните принципи на етично, морално и по-просто казано съвестно отношение към останалите хора и какво точно означава да се засрамиш от своя несправедлива постъпка и то така, че обясненията или извиненията да бъдат приети...

Недопустимо е да клеветиш хората без доказателства, например, че някой е подставено лице, че друг лъже и манипулира в пубичното пространство и т.н. Всеки може да се изпусне в блог.бг и да обиди някой друг.Важното е обаче, да не го превръща в система и за жалост това се случва с теб.

В крайна сметка не се разбира за какво точно пишеш, освен, че се смяташ компетентен по почти всички въпроси, обсъждани в блог.бг и започвайки от заглавието на постинга ти, зачитайки се в блога ти, човек остава с впечатлението, че е попаднал на върл фен на „Minority Report”...Жалко!
цитирай
32. kostadin - Голям фокусник си, къде скри цит...
04.02.2013 09:59
Голям фокусник си ,къде скри цитираните от тебе цени?
Защо те няма в челото на могъщите мислители ?
Явно си имаш щаб ,които некадърно те ръководи
цитирай
33. vmir - 31. vishnichka,
04.02.2013 10:02
Вишничке, държави са рухвали заради търпимост към клеветници и измамници. Не разбираш какво върши този тип от доста време насам? Заради мое несъгласие с негови злостни твърдения за други хора и приписването си на квалификации, които явно не притежава, той първи започна да ми приписва партийно членство в БКП и ГЕРБ, въпреки, че много пъти съм му казвал, че това няма НИЩО общо с истината.

Ти може да не знаеш какво са фючърсни сделки, но СЪЩИЯ този тип който знае, без всякакъв срам трие опроверженията ми, и продължава да повтаря клеветите си за мен, за да заблуждава хората, че аз съм съгласен с идиотщините му. Нима смяташ, такива прийоми трябва да са на почит, а измамниците да се крият зад нелепите си претенции за “специалисти”, които пред очите на всички да мамят и демонстрират, че измамата е нещо напълно в реда на нещата?

Заради същото отношение престанах да съм фен на Христам, която за мен е една много талантлива поетеса тук, независимо от малко егоцентричният уклон на писанията й. Тогава нежната елегантна поетеса ме упрекна в същото спрямо лъжеикономиста, смущавал съм бил нежната й поетическа душа, предполагам. Само дето лъжеикономиста се оказа същият любител на номерата на презираните жени както и настоящият лъжльо, и по същият начин триеше коментарите ми в блога си и повтаряше измишльотините си за мен, за да изглежда на поетичните душички като теб и Христам, че съм съгласен или нямам какво да му отговоря, защото уж казвал истината...

Ако и ти мислиш, че измамата е нещо нормално, моля те, не влизай повече в блога ми, защото това няма да ми е приятно за понасяне.
цитирай
34. vmir - 32, 30. kostadin
04.02.2013 10:18
Нищо не съм трил бе, нито съм цитирал цени в този постинг. Ако имаш конкретен въпрос питай, че нямам време за мъглявите ти твърдения под формата на уж питания.

Не съм чувал някой някога да е предлагал “Козлодуй” за приватизация, и човек трябва да е доста зле ориентиран, за да си мисли, че АЕЦ – “Козлодуй” може да бъде приватизиран без поне 15-20 годишна медийна подготовка и война с необходимите клевети за целта.

Привърженик съм на решаването на проблемите, а не на създаването им, най-малко на изсмукването им от пръстите, защото губенето на време за подобни глупости, погубва и живота.
цитирай
35. kostadin - Голям залък глътни празни приказки ...
04.02.2013 10:26
Голям залък глътни празни приказки не говори!
Аз предлагам да те направим шеф на една фондация :

С благодарност към новия ни Биг брадър!

За начало можеш да обявиш набиране на членове за първата задача:

Да се смени статуята на върха на паметника на червената армия и да се постави на негово място паметника ,който сега се намира в американското посолство и да се постави надмис сголями букви
"На братята летци бомбардирали фашистка България- от признателните бивши поданици на неговото царско височество ...Ти си по умен и ще измислиш един патриотичен текст

Защо говоря така Американската посланичка изнесе 2 часова лекция ,ама Боко бил в отпуска по думите на Цачето ,та се наложи радио К2 да му помага в разпространението на звукозаписа с добър превод на български.Тези комунисти от радиото са се заели да му помагат.
От речта и се разбра ,че американските централи в Марица са израз на обичта която американците хранят към нас .Имаше подсещане какво разсеяният Боко не е свършил и отново ни се предлага помощ за разработването на шифтовия газ .А в Козлодуй шетат американци и набързо по всяка вероятност ще се узаконява нова площадка за нов блок.Даже близки до правитеството среди ,като директор от Козлодуй са изказали мнение ,че можем да прескочим изискванията на ЕС.За визите не се споменава това е по страшно от неприемането ни в Шанген.
А ти пускаш пост за белене ,който си е по принцип нужен ,колкото след дъжд качулка

Измамите са си измами независимо от това какво мислят хората за тях и даже се преследват от закона,които се прилага от подходящо подбрани съдии.
цитирай
36. vmir - 29. blogerka - ЗА тока
04.02.2013 10:29
blogerka написа:
Браво на хората от Гоце ДЕлчев. Изгориха си фактурите за тока. Докато не се осъзнаеме за ГРАЖДАНСКО ОБЩЕСТВО червената мутренско-ченгесарска клика ще ни съдира кожите. То от Турското робство сме си свикнали.......


Грешиш. Гражданско общество не значи да гориш фактури като партизанин и да трепеш невинни или да ги оставяш без препитание, защото са си вършили работата добросъвестно. За палежи и унищожение дори само едната простотия е предостатъчна. Несравнимо по-трудно е да създадеш щастливо общество, в което хората да се чувстват едновременно защитени от партизански безумства и в същото време да не смеят да мамят и злоупотребяват с положението си.
Това с палежи и убиства няма как да се постигне, но палежите и убийствата ще предизвикат нови палежи и убийства, както е добре известно от историята.
цитирай
37. kostadin - Интересно по какви причини мирните ...
04.02.2013 10:35
Интересно по какви причини мирните българи имат такова недемократично отношение?
цитирай
38. vmir - 37. kostadin,
04.02.2013 11:13
kostadin написа:
Интересно по какви причини мирните българи имат такова недемократично отношение?


Изобщо не е интересно, а досадно до смърт и ти сам го демонстрираш непрекъснато. Като губиш и своето и времето на хората в неадекватни приказки и измисляне на несъществуващи проблеми, вместо да наблегнеш на решаването на съществуващите.
цитирай
39. vishnichka - Хм, не съм и очаквала друг отговор!
04.02.2013 11:19
Загубил си всякакво чувство за баланс в мнението, за вглеждане първо в себе си, после в останалите, но то е така, когато се живее в интернет, човек губи връзка с реалността, а способността му да мери доброто и лошото в хората се свежда само до нивото на очите – и на което му се привижда, или което му е удобно. За някои личностни качества това е пагубно...уви ...оттам идва и лекотата, с която лепиш етикети дори на хора, които са те уважавали...

Я си виж коментара : дали съм мислила, че измамата е нещо нормално???

Що за логика, ако не за да бъда обявена за злодей на публиката, едва ли не...

Ама този театър сме го играли, вмире!!!
Което точно показва правотата на което ти казах при друг наш спор, също толкова безумен: Не случайно казват, че демагогът говори неща, за които знае, че не са особено верни, на хора, за които мисли, че не са особено умни...

Хайде, стига ти толкова внимание, молбата ти е отхвърлена ...

цитирай
40. kostadin - Интересно по какви причини мирните ...
04.02.2013 11:37
vmir написа:
kostadin написа:
Интересно по какви причини мирните българи имат такова недемократично отношение?


Изобщо не е интересно, а досадно до смърт и ти сам го демонстрираш непрекъснато. Като губиш и своето и времето на хората в неадекватни приказки и измисляне на несъществуващи проблеми, вместо да наблегнеш на решаването на съществуващите.


Радвам сехората да видят истинските ти интереси.
Положението на народа затебе е досадноМамкаму на този лош материал ,който въпреки всичко си каза мнението 80% игнорират желанието на Боко да опрости пропуските на БСП и собствените си колебаещи се твърдо изречени наставления от програмата на ГЕРБ до края на референдума .
Жалко ,че миналото дипломатическо страшилище -Клинтънката не поздрави от Истанбул тебе ,а Бойко за спирането на Белене
цитирай
41. vmir - 39. vishnichka,
04.02.2013 11:40
vishnichka написа:
Загубил си всякакво чувство за баланс ...
Хайде, стига ти толкова внимание, молбата ти е отхвърлена ...



Засега замълчамвам, но не се самонавивай, че не мога да започна да те трия. Не ме предизвиквай, защото не ги обичам тези работи, пък към теб най-малко.
цитирай
42. vmir - 40. kostadin,
04.02.2013 11:49
Човече, не чувстваш ли, че си банален и изтъркан до смърт? Няма негодяй, който да не се е клел в грижа за интересите на народа, за да ги размахваш и ти до пълно затъпяване.

Затварям коментарите в блога си. До тук бяхме.

Успешна седмица на всички. Край.
цитирай
43. vishnichka - 41. vmir - 39. vishnichka,
07.02.2013 16:38
[quote=vmir
Засега замълчамвам, но не се самонавивай, че не мога да започна да те трия. Не ме предизвиквай, защото не ги обичам тези работи, пък към теб най-малко.[/quote]

Ти наистина ли мислиш, че като ми изтриеш коментарите, ще ми развалиш настроението???

Най-много да ти посветя постинг и повярвай ми, че тогава точно ще дойде неприятното...
Теб те разбирам, ако не беше демагог, нямаше толкова бързо да забравиш разговора ни на лични и какво смяташе за плагиатството като измама само допреди няколко дни и как вдъхновено го защитаваше. Демогагията ти се състои дори в това, че непрекъснато пишеш, че нямаш време за сайта, а пък не излизаш от него.И най-малкото е смешното - ти, който най-вероятно и в работно време списваш постинги и коментари, и то постоянно, да даваш съвети на кой и как да си гледа работата.Това всъщност дълбоко не ме вълнува, но не е лошо да си вдигнеш погледа от пъпа и да видиш, че хората не са толкова глупави, колкото ги мислиш и че лозунгите за всезнайковщината и претенциите някой да си гледа работата, размахвани точно пък от теб, са изключително нелепи и претенциите категорично неадекватни ...
Ако всички българи са с разбирания за работата като теб, кой ще работи в тази държава, м?
цитирай
44. vmir - 43. vishnichka,
07.02.2013 22:17
Моето работно време не е от 8 до 17 часа, а през цялото денонощие. Би ли била така любезна да престанеш да ми досаждаш?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vmir
Категория: Политика
Прочетен: 4092543
Постинги: 672
Коментари: 10309
Гласове: 54868
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031