Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.03.2013 12:14 - ОТГОВОР ДО ЛАДО
Автор: vmir Категория: Политика   
Прочетен: 5681 Коментари: 0 Гласове:
57

Последна промяна: 16.03.2013 18:31

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Отдавна имам конкретни впечатления с какво се занимава Ладо зад паравана на имитативен "антикомунизъм" и "морални" претексти. Не искам да убеждавам никого в наблюденията си, но когато ме набеждават в нещо и ми трият избирателно отговорите, се чувствам длъжен да посочвам подобни измамнически прийоми и персони, залагащи на обичайната разсеяност на читателите.

Горепосоченият любител на "моралните" оценки, заедно с "the economist" и "borsi" e третият майстор на този вид измами в блога, и ми ги е прилагал многократно и по-рано. Затова тук публикувам моят отговор във връзка с измислиците му по адрес на дъщеря ми и твърденията му за постъпките ми, който той не иска да допусне за нищо на света в в блога си и само дебне да му го напиша отново, за да ми го го изтрие за пореден път:

"Много е тъпо да твърдиш, че другите биха постъпвали като теб. Твоят начин за "уреждане" на нещата никога не ми е допадал ни най-малко, обратното - не бих си дори губил времето за нещата, които за теб са единствено възможните. Нито бих вземал пари, за да клеветя кадърните хора и да създавам раздори и вражди, защото винаги имам много възможности пред себе си. Не бих приел твоя начин на препитание, защото бъдещето на България преминава през елиминирането на некадърни паразити като теб, след което ще трябва да си палите клечката, защото и на котките и кучетата по улицата ще им е ясно с какво се занимавате."

Нека читателите сами да преценят оправдава ли отговорът ми измамният маниер на този блогър, който за мен очевидно играе ролята на луд привърженик на морала, за да имитира определен вид мотивация на клеветничеството и омразата си. 



Тагове:   морален,


Гласувай:
63



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: vmir
Категория: Политика
Прочетен: 4098295
Постинги: 672
Коментари: 10309
Гласове: 54883
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930