Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.08.2013 15:33 - ДО ДЖЕРЕМИ ЗА ХАХАМУХАХИЗМЪТ
Автор: vmir Категория: Политика   
Прочетен: 912 Коментари: 0 Гласове:
7

Последна промяна: 18.08.2013 15:44

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Джереми,

С риск да те огорча, трябва да посоча, че внушението ти за оригиналност на хахамухахизмът не почива на здрави основания. Десет години срещу дома ми живя поселение на мургавите ни съотечественици и мога да те уверя, че хахамухахизмът си е присвоил най-характерните му културни навици и маниери. Предполагам, че това се е случило, докато Хаха Мухаха кръжеше около мен като муха около мед с цел да събира безценна информация за читателите си, отговаряща на интересите и вълненията им.

Ето как, докато Хаха Мухаха вдъхновено задоволяваше интелектуалните потребности на читателите си с епохалните разкрития, че аз съм мангал и пернишки винкел, днес на първа страница продължава да подхранва неутолимото им любопитство към звездната ми особа), той се е оказал неудържимо привлечен от красотата и очарованието на светогледа и маниерите на моите бивши мургави съседи.

Прочее, шармантността си Хаха Мухаха е изкопирал едно към едно от тартора на тази общност, когото смайващо наподобява по вид, дух и маниери. Досущ като Хаха Мухаха, този почтен цигански кандидат-барон, използваше затлъстяващото си туловище, за да демонстрира непоколебимата си вяра в излъчването на авторитет, власт и ценни напътствия към нищите си духом фенове. Също като Хаха Мухаха, и циганският кандидат-барон обичаше да излага на показ материалните си възможности и да получава полагащото му се уважение за тях. Въпреки, че наемането на лимузина за раждането на внуче си остава недостижима летва за него, светлият пример на съседа ми очевидно си е наложил своя отпечатък върху възприятията на Хаха Мухаха.

Възникването на хахамухахизмът съвпадна по време с потресаващите разкрития на Хаха Мухаха, че живея в мукавена барака. Точно тогава, домът ми беше станал обект на специално внимание не само от негова страна, но и от страна на мургавите ми съседи. В същото време, блогът ми се радваше на голям интерес от страна на хахамухахистите, което ме принуди да преустановя достъпа до него точно, както затворих за достъп и прозорците на приземния си етаж в къщи, които зазидах с як железобетон поради несекващият стремеж към придобиване на покъщнината ми, пречещо сериозно на начинанията ми.  

Извънредно полезен културен навик, Хаха Мухаха ревниво е придобил от моите бивши съседи. Когато нещо ми биваше задигано – я климатик, я само акумулатор или нещо пак толкова скромно, и отивах да си го взема обратно от циганите, циганският кандидат – барон започваше за цъка възмутен и яростен, че подопечните му са ми причинили такава непростима вреда. И започваше да сипе люти псувни и закани по адрес на онези, които лично беше изпратил да ми го задигнат. Защото официално се водеше собственик на каруца и кон, с които извършваше транспортни услуги, но за нощната смяна осигуряваше друга работа за каруцарите си.

В добавка, кандидат – баронът щедро се самовъзнаграждаваше с похвали за благородството и коректността си. Не спираше да повтаря колко много мрази лъжите, кражбите, мангалите” и как ще им такова мамата, на крадците и лъжците. Също като Хаха Мухаха.

Само още един културен пример, макар, че се отнася почече до фена на Хаха Мухаха - Рустам, с когото не се различават особено по акъл. Железобетонна плоча се беше откъснала и беше размазала три циганета, изпратени да крадат от изоставена сграда. Интервюираха бащата на едното от размазаните циганета,  а той по телевизията ни ни чул, ни видял. Репортерът го попритисна малко и оня, ни в клин, ни в ръкав, като един същински Рустам рече, че нямало проблем с утрепаните чаавета, колко му е да направят нови... Само дето за разлика от Рустам не каза, че само се правят на утрепани и размазани. Така, де – голям праз – може ли за такава дреболия да занимават хората тези тъпи бандити - журналисти. Което се покрива напълно с отношението на Хаха Мухаха, Рустам и други хахамухахисти...

Накрая, да изкажа радосттта си от това, че предишните управляващи премахнаха бивака на бившите ми мургави съседи, даже да си плюя в пазвата, че успяха, защото настоящите управляващи вече оповестиха, че ще узаконяват подобни биваци, и даже започнаха да превръщат обитателите им в стожери на държавата и демокрацията...




Гласувай:
8



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: vmir
Категория: Политика
Прочетен: 4102656
Постинги: 673
Коментари: 10309
Гласове: 54892
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930