Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.01.2014 11:58 - ЦИГАНСКИТЕ НАБЕЗИ ОТНОВО ЗАПОЧНАХА
Автор: vmir Категория: Политика   
Прочетен: 5165 Коментари: 0 Гласове:
21

Последна промяна: 04.01.2014 13:07

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Няма да говоря за добрите неща, които Б. Борисов направи за квартала ни още като кмет и спечели доверието и 91% от гласовете на съкварталците ми. По този въпрос съм говорил друг път в блога и съм опознал не само просташката злоба към добрите дела на Борисов, но и пълната липса на зачитане проблемите на хората от страна на яростните му и неуморни клеветници.

Затова няма да се повтарям за благоустройствените кметски дела на Борисов поне, защото ми е крайно неприятно и оскърбително като човек с нормален стремеж към обективност, да виждам как обезумели от напъни за власт хора плюят и клеветят толкова всеотдайно, че дори не им е останала способност да забележат проблемите на онези, които искат да управляват. И вместо да носят или поне да предлагат решения, като истинска варварска напаст връхлитат съкварталците ми с най-елементарни обяснения защо били гласували за Борисов или ГЕРБ, с просташката претенция, че знаят по-добре от съкварталците ми какво става в собствените ни глави. Стигна се дори дотам, да ми заявяват, че какви проблеми били решени нямало АБСОЛЮТНО никакво значение, защото това било задължение и затова не се брояло!!! И с тази върховна глупост, кръглия глупак "доказваше" "правото си" да клевети да раздава най-просташки определения както и каквото намери за уместно!!! 

Затова, да си кажа какво става в главите ни, а който си въобразява или настоява, че знае по-добре от нас какво става в собствените ни глави, нека да се тръшка и пука от яд  защо не разбираме колко е умен и гласуваме за ГЕРБ, щом на него не му пука за нашите тревоги, притеснения и дори ужаси.

Преди 3-4 години писах доста постинги за циганските набези и терор над квартала ми. Повече от година вече, циганското гето вече го няма в квартала ми, но поне година преди премахването му, полицията беше успяла да наложи контрол върху циганската престъпност и до 3-4 минути след позвъняване, ВИНАГИ се появяваше на място и в повечето случаи не само предотвратяваше, но и залавяше и задържаше кандидат обирджии за 24 часа. Това за мнозина изглежда крайно недостатъчно, но при нас вършеше добра работа, защото поне в квартала не виждахме задържани да предприемат нови обирджийски начинания.

Въпреки преместването на гетото, от есента на миналата година, разузнавателните счупвания на прозорци и разбивания отново бяха възобновени. Засега все още няма толкова брутални и мащабни посегателства като онези от периода 2006-2010 година, но ескалацията е силно осезателна, и ако продължава със същите темпове, може и да я достигнат. За последно ни откраднаха телефонния кабел и за Коледа и Нова Година бяхме без стационарни телефони. Вчера поставиха нов кабел, но само час по-късно, го откраднаха отново. Опитите да се уговорим с полицията за възстановаване на старата система за спешно съдействие удариха на камък, явно имаха нови инструкции и не възнамеряваха да се обвързват с ангажимент за спешно реагиране, настояваха за потвърждения и от собственика на кабела, което на практика значи не да предотвратяват, а да се занимават след гарантираното открадване, а от същата тази пост-фактум практика резултата за нас е около 150 прокурорски решения между 2006-2010 за прекратяване на разследването поради неразкрит извършител. И нито един разкрит!

 Няколко думи да кажа още за супер-мега-ултра-досадните критици, с които започнах - няма шанс да ми решат проблема техните крайно неадекватни поучения, че сами сме си виновни, защото не сме се застраховали като бели човеци, а се циганим. Защото застраховката може да ти плати откраднатото, но няма как да спре обирджията да те тероризира като влиза където не му е работата, нито ще ти спести времето и нервите по описването и доказването и възстановяването на щетите, а цената на застраховката е по-малкия проблем в случая, а подобни натрапчиви претенции за решения само илюстрират безхаберието, крайната неадекватност на политиканстващите критикари у нас и липсата на каквото и да било намерение да решават проблемите, които ГЕРБ беше решил поне в квартала ми, на което съм свидетел.

Следователно, мисля, че ясно обясних защо изстъпленията на всякакви идиоти, които си въобразават, че личните им уверения колко тъп или крадлив бил Борисов, ще ми отворят сърцето към властовите им домогвания, са очевидно доказателство за тяхната политическа непригодност и липса на способности и дори намерения да решават реални проблеми. Още повече, че съм бил свидетел как крадливияБорисов намери пари за решаване проблеми на квартала ми, за които политическите вождове на клеветниците му не намериха и лев в продължение на десетилетия. А днешните взеха заеми, в момента емитират 900 милиона нов заем да пълнят гушите на циганите и се питам дали и възобновените цигански набези не са част от цената за техните гласове...




Гласувай:
24



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: vmir
Категория: Политика
Прочетен: 4099186
Постинги: 672
Коментари: 10309
Гласове: 54884
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930