Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.07.2014 22:37 - ЗА "ИСТИНАТА" НА НЯКОИ БОЛНИ
Автор: vmir Категория: Политика   
Прочетен: 2941 Коментари: 0 Гласове:
56

Последна промяна: 19.07.2014 09:08


След като днес прочетох в един блог, че руските деца се радвали на свалянето на малайзийския Боинг 777, защото нямало повече да ги убива, ми просветна и защо преди време същият блогър толкова безумно упорито настояваше, че достойното място на една бременна жена е точно в епицентъра на гражданските сблъсъци за отцепване на Одеса от Украйна.  

Защото за тези хора представата за истина е много различна от представата на повечето хора. А именно, истиназа тези е всичко онова, което им служи като претекст да доказват отново и отново праведността на господарите си и чудовищността на всеки, който освети престъпленията им.

Някой може да ме набеди в пристрастие. Да възрази, че не само аз може да съм прав, че и аз мога да сгреша. Приципно всичко е възможно, но с много различна вероятност.  И решение също има отдавна открито и прилагано широко защото носи разбирателство и просперитет. Нарича се "Принцип на практическата увереност", съгласно който, ако патологичен лъжец някога каже истината, а честен човек някога сбърка,  няма никакъв начин през огромната част от времето и двамата да са еднакво прави. И когато някой хиляди пъти ме е изкарвал фашист, за да постави върху моето мнение етикета на нелегитимността, а за разлика от него, аз никога не съм харесвал фашизма, за мен е ясно, че насреща ми стои измамник и клеветник, а не човек с честно и безпристрастно мнение. Е, няма как да не си измамник, ако едновременно претендираш, че си антифашист, а в същото време практикуваш фашизъм, за да поддържаш алиби на антифашист. Хитлер напада Полша заради десетките хиляди избити в мирно време германци, а ментално увредени хора днес заклеймяват във фашизъм и стрелят срещу всеки, който държи на териориалната цялост и законите на държавата си.
 

Неслучайно подобни болни хора са предпочитаните партньори на престъпници и манипулатори, често прилагащи подмолни изпълнения на най-важните си намерения, за да ги припишат на други. Защото престъпниците обичат да се отмятат и дори лицемерно да заклеймяват собствените си злодеяния, но дори тогава душевно болните продължават да виждаткак граждански самолети преследват деца по дворовете, или как неродени бебета размахват победоносно знамената на господарите им, благоволението на които им е несравнимо по-скъпо от всичко останало. 

Ако утре на руснаците им писне да ги правят на идиоти и потърсят сметка от престъпниците си,  същите ментално увредени хора ще забравят за "антифашизма" и "комунизма" си и ще заподкрепят кремълската олигархия срещу руския народ, ако ще и милиони руснаци да избият в името на властта си. Защото без здравите деловигърбове на престъпниците, петимните за повече деца и бременни в центровете на гражданските пожари и сблъсъци, не биха изглеждали много по-различно от всезнайкото в клипа по-долу:  


https://www.youtube.com/watch?v=_T7R_tEgfnw

или от тези тук:

https://www.youtube.com/watch?list=RDzl5-EMzjIio&v=zl5-EMzjIio




Гласувай:
60



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: vmir
Категория: Политика
Прочетен: 4097760
Постинги: 672
Коментари: 10309
Гласове: 54880
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930