Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.05.2015 19:01 - ЗА И ОТ СТЕФАН КРЪСТЕВ
Автор: vmir Категория: Политика   
Прочетен: 3139 Коментари: 0 Гласове:
12

Последна промяна: 09.05.2015 19:08

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Удивителен човек. Толкова много го плюха, подиграваха и ругаха, че не пишел на висотата на техните представи, а той продължава да игнорира "незаобиколимите фактори" в тяхно лице! А какви представи само – завчера един от тях ме обяви за фашист №1 в блога – без никога да съм изпитвал или изразявал каквато и да било симпатия към фашизма. Но те нали знаят всичко, няма как да не знаят, че Стефан Кръстев не пише както трябва. Може би е трябвало да пише за танковете днес на Червения площад, само да не му хрумва да иска подобни паради и в държавите от антихитлеристката коалиция, защото както ще ви обяснят критиците на Стефан Кръстев, те са фашистки държави!

 

Цитирам днешното съобщение на Стефан Кръстев:

 

Новата ми книга "Кланица за чародеи" вече е излязла: и в електронен, и хартиен вариант, но премиерата й ще е на 13.05. 2015 в читалище "Николай Хайтов" от 18: 30. Това събитие е особено важно за мен по много причини, а една е, че...Това е първият ми самостоятелен роман и на хартия. Честно! Сам не мога да си повярвам, но факт. Сборници разкази - има, един съатворски роман отпреди двадесет и отгоре години - има, електронни издания има, но друго си е това. Залогът е голям...Книгата, вярвам ще е интересна, съчетава много фантастични поджанрове, не съм оригиналничил, нито екстравагантността ми е била самоцел, получи се - понеже имам един дълг, на много години, към едни хора - прототипи на романа, които живеят в тази друга реалност. Карма ми е било да напиша това. Много ще се радвам, ако дойдете. Много ще съм благодарен, ако разпространите вестта.

http://knigite.bg/book.php?pid=251#


Пожелавам му успех!




Гласувай:
12



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: vmir
Категория: Политика
Прочетен: 4085767
Постинги: 672
Коментари: 10309
Гласове: 54858
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031