Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.11.2008 05:31 - ДО ПРИЯТЕЛИТЕ В БЛОГА:
Автор: vmir Категория: Забавление   
Прочетен: 7504 Коментари: 41 Гласове:
1

Последна промяна: 03.12.2008 08:41


 

За голямо мое съжаление, налага ми се временно да прекратя поддържането на блога си. Необходимостта произтича от неизбежните довършителни работи на годишните ми задачи. Колкото и да ми е трудно, ще си наложа дори да не гласувам, защото това ме увлича да ви чета, понякога с часове и до забрава на всичко останало. Обичам да чета всички в блога и непрекъснато се удивлявам на богатството и разнообразието от мисли и чувства тук. Няма да преувелича ако кажа, че докато съм в блога, усмивката рядко слиза от лицето ми...

Специално за Феичка искам да кажа, че мисля върху задачата, която ми е поставила, но и съм малко потиснат от ограничеността на възможностите ни за задоволителното й изпълнение.  В тази връзка, Феичке, стигнах до извода, че редица факти от физическата ни реалност ограничават движението ни в по-отдалеченото пространство милиарди пъти повече от онези, които ограничават мушичката – еднодневка да обиколи и опознае планетата ни. Да не говорим, че което виждаме дори в близки галактики, се е случвало с тях по времето на динозаврите и няма как да разберем какво става там в момента... Че, небосклона е един монитор, който ни показва насложени безброй картини, заснети по различно време, които виждаме като застинало изображение единствено благодарение на факта, че живота на цивилизацията ни е миг от вечността.

Ето, че отново се забравих и заплеснах в блога...  Ми,  да излизам по-бързо от тук, че след Феичка започвам да се сещам за толкова много много приятни персони, че денят няма да ми стигне да резюмирам състоянието на идеите, до които сме достигнали до момента...  Например за очилата, с които ще виждаме различни моменти от случващото се в полезрението ни. Очила със забавяне (-) 1 час, 1 ден, 1 месец, 1 година, ... 1 000 000 години .... или с избързване (+)1 час, 1 ден, 1 месец, 1 година, ... 1 000 000 години .... Живот и здраве да е, някой друг път ще довършим  описанието на принципа на действие на тези очила... 

Благодаря на всички за посещенията в блога ми, за споделените идеи, мисли и чувства. 
Желая на всички най-доброто и необходимото... 
До!!!

......

Blinded by science - Foreigner (за заплеси като мен самия)

image

Pop Tops - Mamy Blue (за лицатана журналистиката ни)
image

Shadow on the Wall (за онези, които трябваше да разгонят фамилията на класовия враг от запада и на симпатизантите му у нас)

image

It Ain"t Easy (Поздрав за недолюбващите БСП) 
image


What Can I Do - Smokie ( Поздрав за опозицията) image

Coldplay - Don"t Panic (от Compassion)




Гласувай:
1



1. cefulesteven - Дано не е за дълго. Лично на мен много ...
28.11.2008 07:20
Дано не е за дълго. Лично на мен много ще липсваш. Интелигентното ти чувство за хумор е уникално. Разнообразието на идеите: много богато. Човек си който създава усмивка. Мислеща усмивка. Блогът ти ще бъде посещаван, четен и препрочитан и когато не влизаш, защото това което си вложил в него е много стойностно.

Дано, дано отсъствието ти не е дълго.

цитирай
2. inamay - Усмивка от мен...
28.11.2008 07:53
За добро утро и успешен ден, а после за още ден и още, още, още... Приятелю, Воймир, за всички дни - усмивки! Успех в довършването на задачите! :)
цитирай
3. анонимен - ДО!
28.11.2008 08:43
В твоя блог времето НИ принадлежи и дори тишината в отсъствието ти ще звучи ...
http://vishna1.hit.bg/05.jpg
Благодаря ти и аз!
Успех от мен и вселенски гуш :)

цитирай
4. abs - yspeh! :)
28.11.2008 09:38
dano izpulnish vsichkite si zadachki vuzmojno naj-burzo :)
цитирай
5. анонимен - Дори няма да гласуваш?!!?
28.11.2008 09:42
тц тц тц. Значи положението е сериозно.
цитирай
6. avangardi - Чакаме те,
28.11.2008 10:14
живота ни налага да свършим и други дела от които зависи оцеляването ни.
Успешни и ползотворни дни!
цитирай
7. dessykg - :))
28.11.2008 10:57
Лека и успешна работа ти пожелавам и до скоро!
цитирай
8. feq - Воймир,...
28.11.2008 11:00
Това се казва новина :(((
Щом дълга те зове,...
но ще присъстваш невидимо и мълчаливо с нас!
Не тръгваме без теб на пътешествие, Командире!
Чакаме те!
Успех и късмет :*

Поздрав за теб: Madonna - The Power Of Good-Bye

http://www.youtube.com/watch?v=pB7FsWKcaOI&feature=related
цитирай
9. vmir - Благодаря, приятели!
28.11.2008 12:53
Толкова сте мили, че не виждам как ще устоя да не ви гласувам. Всъщност, гласуването не ми е проблема, а четенето – ами какво да правя, като не мога да откъсна очи от блоговете ви? А времето наистина ми е спешно необходимо... И съсредоточавене също ми е спешно необходимо...
цитирай
10. iliada - Напълно те разбирам!
28.11.2008 14:38
Нямам волята да постъпя като теб ,а трябва.........
Винаги ми е трудно да се разделя с приятелите,но когато се налага..........
Ще се радвам да успееш със задачите и по-скоро да се върнеш !Желая ти успех във всяко начинание!:)
цитирай
11. bovari - С признателност!
28.11.2008 15:49
ДО!
Малко е нахално да се самонарека твой приятел, но ме приеми за симпатизант, верен фен и........все пак има време да се докажем;)
Нека силата да бъде с теб!;)
цитирай
12. vmir - Привет, Бовари, старая се да не съм излишно подозрителен
28.11.2008 18:13
и по тази причина приемам всеки, който гласува редовно за блога ми, за приятел. В добавка към това, с теб си имаме и общи теми, а такива хора също определям като мои приятели.
Благодаря ти! :)
цитирай
13. kleopatrasv - vmir
28.11.2008 19:24
Пускам те един месец в отпуска , подълго няма да издържа без охрана ! Сърдечни поздрави и слънчеви усмивки !
цитирай
14. tomich - vmir,
28.11.2008 20:22
Ще ми липсват коментарите ти, защото усещам в тях елегантна смес от тънък хумор и заразно весело настроение! Няма как да не изпълниш годишните си задачки. Не можеш ли да ускориш мисловния процес? От мен да мине, давам ти безвъзмездно една идейка: Купи си Red Bul - дава криле и енергия!...
Успех ти пожелавам! Връщай се по-бързо!
цитирай
15. esen - vmir,
28.11.2008 20:47
Успешно приключвай задачите, че ще те чакаме!
Ще ни липсваш, нали знаеш!
Бъди!
цитирай
16. anastasiia - Специално за теб...
29.11.2008 00:11
...една от вълшебните ми усмивки...:)...Ще ти е в помощ..., ще почувстваш...:)
...До Коледа остават някакви си три седмици...Нали знаеш, че дотогава трябва да си тук, за да присъстваш на чудесата, които ще се случат..:)))
цитирай
17. vmir - Бодри среднощни привети:
29.11.2008 00:36
Кралице, ще дам най добро от себе си за да ти служа навреме.
Томич, благодаря за идеята, ще се възползвам тези дни.
Есен, дано да съм необходим поне на четвъртинка от теб.
Благодаря, Анастасия, харесвам очарователната ти усмивка, надявам се да съм в състояние поне да надзърна тук по Коледа, ще се радвам и тогава да си все така усмихната.
:)
цитирай
18. compassion - Здравей и довиждане!
29.11.2008 00:54
Мълча в очакване на раздяла.
Очите, ръцете ти вече бягат.
Пускам те, аз също не плача.
С раздялата сядам на масата.
Все някак ще го преживея...
вярвам в връщането на случая
надявам се на second chance...
цитирай
19. vmir - Привет, Сompassion,
29.11.2008 01:46
Стиха ти ме грабна моментално и ме пренесе в другага важна раздяла – с “лицата” на българската журналистика. Надявам се обаче за тях да няма “втори” (в действителност – две хиляди и втори) шанс! Това, че бай Тошо го сложиха в джобчето си по управленско дълголетие е най-малката причина в случая!
Изразявам покрусата си от непрежалимата им загуба със следното изпълнение:

http://www.youtube.com/watch?v=nwVfci-YtMM

Искам да кажа "Здравейте" на младите журналисти и да им честитя с надеждата, че вече няма да са длъжни да се съобразяват с подобни "морални авторитети".
Благодаря ти!
:)))

p.s. Страхотен постинг си пуснала, поздравления!
цитирай
20. compassion - Аз вярвам!
29.11.2008 02:13
Вдигам чаша за очакването
Чувам стъпва то на пръсти
Да не събуди съмнението...
Идва интуицията на „Утре”
цитирай
21. vmir - Наздраве, Compassion – за добрите очаквания!
29.11.2008 03:08
И още едно музикално изпълнение, вдъхновено от онези, които се гордеят с приносите си към “Държавна Сигурност”. Защото, ако някой не е знаел на каква доктрина служи, той трябва да е бил толкова тъп или манипулируем, че е гавра с обществото да бъде държан такъв десетилетия като “лице” на незнам какво си и да се лъжем, че ще може да научи някого на друго, освен на мимикрия, пресметливо замазване на истинските проблеми и безпощадно отношение към кълновете на всичко ново и крехко, което може да застраши ако не доктрината, то поне функциите му в тази доктрина.

http://www.youtube.com/watch?v=UG8TeXF-wB0 - Shadow on the Wall
цитирай
22. compassion - Болезнена тема за мен подхващаш, vmir...
29.11.2008 18:54
Аз старателно я избягвам, защото не искам да се взприемам като жертва на сисемата. Станах неудобна когато взех да казвам истината и бях принудена да емигрирам...не съжалявам за нищо, беше мой избор, но ми е жал за българите, които не заслужават да бъдат така унижавани. Разбрах, че нищо не мога сама да направя и затова написах думата "очакване"...чакам да се събудят спящите...всеки учи уроците си, само когато е готов за тях.
Радвам се, че има будители като тебе там...така надеждите ми порастват.
Бъди здрав!
цитирай
23. vmir - Привет, Compassion, комунизма винаги ми е изглеждал смешен.
29.11.2008 23:38
Може би заради глуповато опулените партийни секретари и безличните комсомолски активисти, с нито един от които не сме изпитвали и сянка на симпатия един към друг. И тези невзрачни същества бяха се нагърбили с “историческата” мисия да ме водят по пътя към светлото бъдеще!? Е, вярно, че те правеха изумителни скокове в развитието и кариерата си, докато аз буксувах, но това не промени факта, че не доживях да чуя нещо смислено и стойностно от нито един от тях, а интересните идеи ги научавах винаги от заплеси като мен, които също не можеха да проумеят нито интересите, нито мислите, нито поне приказките на тези странни хора.
Сега като гледам, както и по-рано, една немалка маса хора се е втренчила в партийните активисти, и без да си направи труда да проумее нещо, чака да я погалят по главичката, за да почувства смисъла на живота. Това как да е, ама не мога да схвана как така интелигентни хора се държат като изритани котета и мяучат красиво, но безпомощно, че им е дошло до гуша от управлението на тези хора, сякаш те ще си кажат: “Брей, я виж какво красиво и умно коте страда заради нашето неволно присъствие във властта, я да взмем да си ходим, че не е много гот да страда хайванчето!”
Приятна вечер!

p.s. Не твърдя, че са безобидни, безопасни, безвредни и прочие. Предполагам, че просто обичат краткия път през отрицанието, което при тях се замазва от забележителния им хъс към властта. Докато обаче по-голямата част от хората изключват от вниманието си начините за домогване и запазване на властта, шансовете за подобрение не са големи...
цитирай
24. compassion - Не съм била никога партиен член
30.11.2008 16:52
Партийте и политиката ме направиха алергична. Аз исках само хората да разберат, че са в затвор, исках да ги събудя, защото бях усетила вече вкуса на свободата и аромата на демокрацията, спезиализирайки в западноевропейски университети. Сигурно затова ми беше по-лесно да взема решение да емигрирам.... отчаях се от дълбокия сън. Но как съвсем отчайващо ми звучи твоето заключение "шансовете за подобрение не са големи..." сега 13 години по-късно... Напоследък мисля за народопсихологията (българите и холандците са ми примерите за сравнение)...доста тъжно ми стана....продължавам да се надявам. Ти си буден, може би и други...
цитирай
25. vmir - Compassion, и аз не съм бил член на БКП, БСП,
30.11.2008 20:16
дори и от комсомола се измъкнах доста забавно, може би благодарение на това, че комсомолския ни секретар спечели от национална комсомолска лотария лек автомобил “Лада” и не искаше да си разваля настроението с мен.
Според мен, нещата са не толкова до събуждането, а по-скоро до идеите. А точно с идеите възниква и най-големия абсурд – идеи много, идеи безброй, а лисват идеи как многообразието от идеи да заработи така, че да не умрем като буридановото магаре, което не могло да си избере камара със слама. Все ми се струва, че ако в този печален случай магарето беше имало идея какво ще му се случи, нямаше да напусне този свят, потънало в дълбок размисъл. По тази причина, на мен ми се струва, че оправията у нас преминава през адмирациите към БСП. За тяхното единство, приемственост и лоялност. Каквито и да са причините – навици, алчност, егоизъм, безотговорност, липса на скупули и т.н. Тук не става дума за мечти и идеи, (те никога не са имали такива и неслучайно си заповтаряха, че идеите и мечтите били при техните старци), а за взаимоотношения. Вярвам, че ако подобни взаимоотношения се комбинират с идеите на свободните хора, нещата ще потръгнат.

Поздрав за недолюбващите БСП:

http://www.youtube.com/watch?v=MyZuzYtXTnI&feature=related
цитирай
26. compassion - И аз те поздравявам, vmir
30.11.2008 21:27
http://www.youtube.com/watch?v=-4w7an00vGI&feature=related
цитирай
27. vmir - Благодаря, Compassion!
30.11.2008 22:01
Подходящо за обобщение, качих го в постинга!!
:)))
цитирай
28. viki11 - НАоколо, около теб загиват ЖИВИ ...
01.12.2008 14:44
НАоколо, около теб загиват ЖИВИ хора. А ти се забавляваш с очила със забавено виждане.

За това си мисля. Кой колко струва. Ако изпаднеш в нужда, защо да ти помагат? ЗАщото са от твоя кръг, или защото си човек?
за второто се иска още.
цитирай
29. vmir - Вики, забавлявам се най-вече, за да се предпазя от
01.12.2008 15:34
пристрастията на повечето, които искат да бъдат спасители или спасени. Не изключвам себе си от тези две категории. Имаш ли идея как мога да спася хора около мен? Иначе и аз искам каквото и ти...
цитирай
30. bizcocho - Съчувствам ти!Преди време, &qu...
01.12.2008 20:37
Съчувствам ти!Преди време ,"по принуда" ми липсваше нета:))
Успешно приключване на 3адачите ти!:))
цитирай
31. vmir - Благодаря, Bizcocho,
01.12.2008 21:16
правя каквото мога, а останалото го оставям за по-късно... :)))
цитирай
32. letisi - най-трудно е у дома да се връщаш бездомен...
03.12.2008 00:17
но ти определено има къде да се завърнеш с толкова чакащи те приятели....как да не се усмихне човек:)))поздрави усмивки и скорошно завръщане
цитирай
33. vmir - Благодаря, Letisi, струва ми се, че добре разбирам за какво говориш.
03.12.2008 08:43
Струва ми се още, че България е на челно място в света по процент хора, които се чувстват бездомни, въпреки, че по брой собствени жилища, българите сме на не по-малко челно място в света. Би било много полезно, преди да седне да ни управлява, всеки да има приемливо обяснение на този парадокс, защото е резил за управляващ да обяснява управленския си провал с “надценяване на трудовите навици на много хора”. А кой и как направи и прави тези хора мързеливи, апатични и незаинтересовани и какъв е този управляващ, щом е разчитал че ще управлява съзнателни и мотивирани хора?

http://www.youtube.com/watch?v=k5q9SU-u2JE

:)))
цитирай
34. vmir - Имало по-луди и от нас:
03.12.2008 13:13
"В Калифорния в магазин за играчки двама мъже загинали, докато спорели за играчка, останала последна в магазина. Те извадили пистолети и стреляли един в друг" - току-що прочетено в нета.
цитирай
35. анонимен - Здравей , мерси за музиката , която оставяш!
04.12.2008 09:28
Вчера и аз прочетох нещо в нета , нося ти го :
http://www.dnes.bg/article.php?id=62019
Българската икономика – краят на една златна епоха?

Не знаех , че съм от живеещите в българската златна епоха ...Но само " треската " май е за нас , а златото е при други...;)

Айде , стискам ти палци наръце , накрака , наум...
:)))
цитирай
36. vmir - О, Виши, нека не си разваляме настроението с подробности
04.12.2008 10:42
около оцеляването в тази “Златна епоха”. Не вярвам да стане по-тежко отпреди дузина годинки. Тогава все още се тръшкаха: “Какво, да идват тук западняци да ни съсипват икономиката, да късат живи меса от родината ни, да ни вземат земята, а с нея и хляба” и прочие “патриотични” великотъпизми. Сега пък са се закахърили, че ще намалее икономическия растеж, защото чуждестранните инвестиции ще намалеят. Ми, ще намалеят, как няма да намалеят, като не сме място, където да се върши работа, а успехите се приписват на всичко друго, само не и на факта, че вече не сме така жестоко изолирани от света, както ни държаха доскоро, уж за да ни опазят, а всъщност – за да ни ограбят на спокойствие. Е, най-безумния и безскрупулен период отмина, вярно, че външния ни дълг нарастна многократно, но вярвам, че бруталния пладнешки масов грабеж, оглавен от централната банка на България, няма вече как да се повтори...

http://www.youtube.com/watch?v=Dos1bm_tU_k
цитирай
37. анонимен - Ми добре !
04.12.2008 11:12
Клипчето е ... мерси , откъде ги изнамираш.
Да се надяваме , че си прав във вярването си.
Приятна работа и се стягай , чакаме разкази или научни фантазии...
:)
цитирай
38. vmir - Виши, не ги намирам, май и те не ме намират, а просто не ги отбягвам.
04.12.2008 12:03
Ето как клипчето добре илюстрира ползата от очилата, за които говорихме в постинга, а Вики ме критикува. Ако полицаите имаха тези очила, щяха да обиколят мястото, където допреди малко са били бандюгите и да видят лицата, въоръжението и номера на колата, след това щяха да видят и посоката, която хващат и да поискат блокиране на пътя... У нас, ако имахме тези очилца, щяхме да се разходим из кабинетите на бившия партиен дом с тях, и да видим какви заповеди се били издавани и кой какво е правил преди да препере паричките... Мдаа ... :)))

Как иначе да обясним чудото, че по цял свят хора обират банките, а у нас банките обираха хората в продължение на години? При това - начело с Централната Банка на България, която задава макропоказателите на националната финансова система!
цитирай
39. vmir - За всички, които имат имен ден днес
06.12.2008 09:30
– тъмнокоси или русокоси, млади или стари, бели или черни, сини или червени, женски или мъжки, родни или международни, аборигени или пришълци, земни или извънземни, празнуващи или работещи, знаещи или невежи, от родната галактика или на 100 милиона светлинни години от мен, но най-вече - за милите на сърцето ми, пращам ВСЕЛЕНСКИ ГУШ и пожелавам най-прекрасните им мечти да станат реалност!
Ехейййййййййййййййй, Вселенааааааааааааааaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, Честит Никулден!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=A0TEs89I0RM
цитирай
40. kuracpalac - Честит Празник и на Теб Приятелю...
06.12.2008 09:59
Всичко най хубаво !
цитирай
41. vmir - Благодаря Ти, Приятелю Kuracpalac,
06.12.2008 11:24
Отправям и към теб най-добрите си пожелания днес!
Убеден съм, че нямаш нищо против да почетем със специален поздрав всички именнички на днешния ден:

http://www.youtube.com/watch?v=bHSG2GdsAeA

:)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vmir
Категория: Политика
Прочетен: 4092496
Постинги: 672
Коментари: 10309
Гласове: 54868
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031