Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.12.2008 02:44 - ЗАПОЧВАМ ДА СТАВАМ ФЕН НА ПОЛИТИЦИТЕ
Автор: vmir Категория: Забавление   
Прочетен: 1569 Коментари: 8 Гласове:
0

Последна промяна: 18.12.2008 12:09


Никога не съм вярвал прекалено на политиците, и въпреки, че редовно гласувам на избори, доскоро съчувствах на негласуващите. И тъй като не съм очаквал политик да ляга и да става с мисълта за мен, нито пък съм бил влюбен в политик, не съм очаквал да ми бъде отвръщано на влюбване, не се чувствам и особено разочарован от политиците. Че нали, за да бъда разочарован, преди това трябва да съм бил очарован!

Случвало ми се е обаче, да бъда очарован от негласуващите. Особено, когато тръгна модата на негласуването. Когато не бях натрупал впечатления за негласуването им. Когато не познавах много от тях. Когато не знаех истинските причини за разочарованиетона най-гласовитите от тях. Когато вярвах, че те вярват на това, което казват. Когато не бях слушал достатъчно повторения на аргументацията им. Когато не бях запознат с досадния навик на мнозина от тях да си мислят, че знаят какво става в главата ми и в главите на други хора. Когато нямах впечатления за способността им да отъждествяват реалността с представите си или с каквото представяха за свои представи. Да се присмиват над този, който упорства да нарича бялото – бяло, а черното – черно. Да се правят, че се спукват от смях пред твърдението, че 2+2=4, или, да ме поучават, че 2+2 е равно на 3.

И тъй, както казах, бях очарован, след натрупаните впечатления, се оказах разочарован.  Но, не от всички. Защото, и на мен не са ми чужди тягостните съмнения, нито съзнателното усилие да отида до избирателната секция. Но ми е чужда гласовитостта, с която първо се вика за някого, а след това се псува срещу него. Чужда ми е идеята да се доказва невинност вместо виновност, а виновността да е пропорционална на  децибелите, тиража или скудоумието. Защото, от опит знам, че такива бурни реакции често са резултат от неоправдани лични свръхочаквания към политиците или партиите, които от своя страна, не са могли да ги удовлетворят.

 

           Жал ми е за политици, които са си спечелили ярост, защото са устояли на корупционния натиск срещу себе си.  Всъщност, фен съм им. 



Тагове:   фен,


Гласувай:
0



1. анонимен - Добро утро !
18.12.2008 07:13
Интересен постинг , изразяващ точно мнението ти по отношение на НЕгласуващите. Отчитам шеговития ти тон за категорията , в която го публикуваш. Все пак е добре да бъдеш малко по-конкретен по отношение на политиците и наблюденията си в тази област , или си в началото си на нови размисли , както сочи заглавието ?!
Защото фенството предполага одобрение и подкрепа , а за логичен човек като теб някак си нехаресването на едните не би следвало да те води към харесването на другите...
Поздрави и лек ден от мен!
цитирай
2. vmir - Не, Виши, не е за негласуващите изобщо,
18.12.2008 07:52
а за онези от тях, които самодоволно лансират за мъдрост и гражданска позиция негласуването. Да, в началото на нови размисли съм, защото ми писна от махленско-кръчмарска демагогия. И на мен като на всеки друг ми се иска като се събудя държавата ми да е оправена, но за разлика от някои силно “разочаровани”, настоявам, че това не може да стане с демагогия и лъжи на кръчмарско ниво. Опасявам се от обратното – че махленската демагогия може би се превръща в база за развитие на взаимоотношенията между управляващи и управлявани и се явява сериозно основание за прилагане на управленска демагогия, която по правило си върви в комплект с корупцията. А не изключвам и възможността да се е превърнала вече, щом самите политици показват склонност да я приемат като свое верую.

Благодаря ти и приятен ден! :)
цитирай
3. krotalka - Поздрав от една вечно гласуваща!
18.12.2008 09:17
Мен ме занимава друга мисъл от известно време.
На последните парламентарни избори, Медийната звезда(така нарича синът ми Бойко Борисов), с чувство на гордост заяви, че е бил за гъби, а не е гласувал! Сега му предстои трудната задача да убеди избирателите да отидат да гласуват и ако може техен избранник да бъде той!
Дали наистина хората ще си спомнят неговите думи от ония години? Аз ги помня! Дано и има и други с по-дълга памет...

Весел и успешен ден!
цитирай
4. vmir - 10x, Благодаря, Кроти, чудесно попадение!
18.12.2008 09:41
И моята глава е препълнена с товара на подобни впечатления, които хвърлят светлина в доста посоки, но за голямо мое съжаление, нашенеца изглежда не е склонен да поддържа и прибягва до подобна база данни. Защото, помненето и мисленето са тежка работа. Къде по-лесно е да изпсуваш, особено, ако това се приема за героизъм...
цитирай
5. krotalka - Все чакаме някой друг да свърши работата...
18.12.2008 10:05
Всички псуват и роптаят, недоволстват, мрънкат и се оглеждат, защо аджеба никой не взема мерки и не прави нищо?!
Когато им се отдаде възможност да пооправят нещата, свиват рамене и казват "Няма за кого да гласувам! Всички са маскари!" Гордоста с която изричат това ме дразни. Налагало ни се е да изминаваме по 100 км. за да гласуваме, и сме го правили, може да е бил грешен изборът ни, но това е друг въпрос...
Сега чакам да видя, колко нови "кандидати за слава" ще се нароят преди изборите...Партии и партийки, с членове един файтон хора, ще се "борят" да се докопат до власта...
Очаква ни истински цирк!
цитирай
6. vmir - Кроти, напълно съм съгласен, познато ми е до болка.
18.12.2008 10:34
Как не, да не би избранниците да се появяват от Марс? Каквито избирателите – такива и кандидатите, такива и избраните – щедри на приказки, скъперници на дела. Колкото са лъжливи и корумпирани избирателите, точно толкова са лъжливи и корумпирани и избраните.
цитирай
7. viki11 - МОга да кажа, че имаш готовност да се ...
18.12.2008 14:39
МОга да кажа, че имаш готовност да се включиш в групата на политиците. Те обичат да се подхожда по твоя начин. Тайното си е тайно, така трябва, не може иначе.

Това с доказването на невинността идва от съдебните зали. Съдебната система работи, обаче, за политиците. Колко ли години ще ти отнеме, за да схванеш, че истинските престъпници в държавата са на политически постове. И сред тях не може да прогресира нормален политик?!!!
Явно имаш близко до тяхното мислене.

А в негласуването има логика, защото има сделка между всички партии да се борят срещу народа и вмешателството му в краденето на баницата.
Всъщност политиците си делят баницата, не се интересуват много ти какво мислиш. А изборите, те могат и да си ги фалшифицират, нали има компютри. Съвест им липсва основно.

Не можех да видя честен политик.
А това са за мен тези, които не са безразлични към СМЪРТТА на хората.
На тоя етап и това е достатъчно. ДА не са безразлични към смъртта, която целенасочено причиняват.
Ужасно е да знаеш играта им. Не е за вярване, че са говеда.
цитирай
8. vmir - Вики, пак ще повторя: Политиците не идват от Марс.
18.12.2008 15:36
Те са такива, каквото сме ние, и стават такива, каквито ги правим с отношението си. От години ние не очакваме нищо добро от тях, и не упражняваме никаква форма на контрол върху работата им.

С псувни, анархия и заплахи не се решават проблеми. Към животното се отнасяй с недоверие, да видиш с времето какво те чака, камо ли към човека, който е най-хитрото животно и има ли власт, винаги ще намери начин да те прецака по най-болезнения за теб начин.

В търсене на лична сигурност, хората са се разделили на управляващи и управлявани, някои още вярват, че “масите са творци на историята”, други, че: “който плаща, той поръчва музиката”, и търкалят най-силно обединителната философия: “Интереса клати феса”, ама тя пък нерядко вместо да клати, приспива фатално. А за мен, ръководна роля над всичко това има езикът. Езикът е, през който преминава абсолютно всяко действие преди да стане реалност и пак езикът предопределя не само предвидените характеристики на всички възможни действия, но и всичко онова, което няма как да бъде забелязано преди да станe реален факт.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vmir
Категория: Политика
Прочетен: 4093124
Постинги: 672
Коментари: 10309
Гласове: 54870
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031