Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.01.2009 06:40 - НИКИТОЧКА, НЕ ИЗДЪРЖАМ ПОВЕЧЕ!
Автор: vmir Категория: Забавление   
Прочетен: 1649 Коментари: 8 Гласове:
0

Последна промяна: 14.01.2009 11:08


      

       Никиточка, откак чаровната ти ръчичка определи всички българи като плачковци и призова нацията да набива боб, за да произведе газ за Европа, обхвана ме огромното желание да  се покажа като достоен за една твоя по-висока оценка. Чаках да се разберат братушките с другите братушки, чаках да се сбъднат прогнозите за затопляне, надявах се да изскочи отнякъде някое пълно хранилище с газ или да ни включат в някое недоизпразнено тръбопроводченце, през цялото време стисках зъби, нагъвах боб и се обръщах с гръб на запад и напрегнат взор към сияйния изток, но всуе! Не ме стопли за дълго и ентусиазма от превръщането на призива ти в национален почин и разпространяването му от медиите, не намерих и продължително упование в напътствията от блога ти, не ме окуражи и бойкия ти призив да изчакаме братушките да хванат лошите братушки дето обичат да пооткрадват от братската руска газ, накрая изгубих  привидната си издържливост и попаднах в капана на малодушието и неверието. 

      Впоследствие, обезверен и смачкан, но решен да следвам поне част от инструкциите ти, направих кръгом и се приведох с гръб към изток, но след като не успях да дам някакъв израз на натрупаното си огорчение, се сетих, че преустанових приемането на боб поради изчерпване на наличните количества в кварталния супермаркет. Остана ми само да изокам: “Крадец хваща ли се като му се отнеме възможността да краде, бе братушки, смотани? Аз ли съм нещо зле с преценките, или вие наистина ще хванете крадец на газ като му спрете газта?

       Та, такива  ми ти работи, Никиточка! А ти, ако имаш едно кило боб, услужи ми моля те, защото все още съм решен да изпълнявам поне една част от напътствията ти. Само те моля, не искай в замяна да се обръщам с гръб на запад, защото не издържам повече на студа, който нахлува от изток. 

кликни, ако не си замръзнал





Тагове:   НИКИТОЧКА,


Гласувай:
0



1. анонимен - Образно казано...
14.01.2009 08:21
Опитах да мобилизирам цялото си чувство за хумор и разбиране към постингът ти, но не ми се получи!
Благодаря за хубавото клипче!
Лек ден!:)
цитирай
2. vmir - Привет, Вишии, не се излъгах, че ще ме разбереш!
14.01.2009 09:42
Благодаря, за което! А мен питаш ли ме каква мобилизация ми е необходима, за да намеря отговор на въпроса който поставям, м? Че, кат Русия няма втора тъй могъща на света е ясно, ама не прекалиха ли малко с логиката братушките, м?
Моля те, приеми хубавото клипче като поздрав за теб заради усилията ти да ме разбереш и съпреживяването на мъките ми.
:)))
цитирай
3. dessykg - Мъка, мда!
15.01.2009 01:30
Най ми е жал са стомахчето и перисталтиката ти, и на другите дето изпълняват горните напътствия.

Лошото е, че сами се набутахме в тоя капан и сега чакаме друг да ни измъкне. Тотална тъпня, както и повечето неща, които се случват напоследък.
цитирай
4. vmir - dessykg, така е с братушките, защото са чешити.
15.01.2009 02:25
Обикновено се вземат доста на сериозно. Като капак и не са особено логични. Имат поговорката: "Хорошо там, где нас нет", но повечето никога не биха се сетили, че може би и те допринасят за това. Абе - грандомани! Но имат и много свестни, разбира се.
цитирай
5. dessykg - Това е земя огромна и съответно с невероятни контрасти
15.01.2009 02:32
Разбира се, че ще се взимат на сериозно и другите също го правят, но това си е резонно.
По-опасното е в случая е, че са много емоционални. А обикновено решенията взети под влияние на емоцията, а не на разума носят след себе си драстични последици.
цитирай
6. vmir - Напълно споделям. Но съм свикнал да ценя хората заради личността им,
15.01.2009 02:41
и като видя някой навирил нос заради стадна принадлежност, се досещам, че личността му не ще да е съвсем стабилна или пълноценна извън стадото си.
цитирай
7. nikita6864 - Вмир,
18.01.2009 18:37
ето ти и една руска поговорка, любима на българите-если бьi да кабьi да во рту росли грибьi !

:-)
цитирай
8. vmir - Да, Никиточка, мнооого славянско състояние: Вечното прецакване
18.01.2009 21:25
Оттам до скандалджийството разстоянието е крачка - нали все някой трябва да ни е прецакал... :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vmir
Категория: Политика
Прочетен: 4098586
Постинги: 672
Коментари: 10309
Гласове: 54883
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930