Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.12.2009 15:17 - Любвеобилно коте търси стопанин да се милва в него
Автор: vmir Категория: Други   
Прочетен: 4521 Коментари: 13 Гласове:
5

Последна промяна: 18.12.2009 17:34


Не, това не е Сивчо, а новопоявило се коте. Котето е голямо около педя, и е неописуемо любвеобилно. Доверчиво сладурче с игрив характер, непознаващо страх. Лично видях как три огромни песа, след като се спуснаха  с яростен лай отгоре му, замръзнаха от респект пред смелостта му и го пуснаха да премине през двора край тях, а то ги подмина невъзмутимо като да бяха паметници. Жизнерадостно и весело. Моля някой да си го вземе за другарче, докато обстоятелствата не са го пречупили или травмирали. Това е най-любвеобилното коте, което съм виждал някога.

Съжалявам, котето е ужасно бързо и не се застоява на място, а аз нямам възможност сега да му направя по-добри снимки, но ето една супербърза снимка от вчера

image




Тагове:   Него,   Милва,


Гласувай:
5



1. анонимен - kak изглежда?
12.12.2009 15:23
имаш ли снимка?
цитирай
2. vmir - Вчера го щракнах, но нямам време за фотосесия, която да го представи добре.
12.12.2009 15:34
анонимен написа:
имаш ли снимка?


Чакай малко.
цитирай
3. krotalka - Искам ми се да мога до го взема, но не мога.
12.12.2009 15:54
Нашето куче не допуска котки покрай него. Въпреки, че е дворен пес е изгонил всички котки от двора ни .Вече намерехме две удушени от него...
цитирай
4. vmir - 3. krotalka
12.12.2009 17:31
krotalka написа:
Нашето куче не допуска котки покрай него. Въпреки, че е дворен пес е изгонил всички котки от двора ни .Вече намерехме две удушени от него...


Ми Кроти, ти да си жива и здрава.
цитирай
5. анонимен - Воймир, привет,
13.12.2009 09:37
превръщаш се в спасител-фаворит за писитата около вас, сигурно ще дойдат и още...
;)
цитирай
6. bovari - грижата не е само до милването, въпреки че е най-важно
13.12.2009 17:24
искат се и много други грижи като най-трудна се оказва като че ли тази за жизненото пространство:)
когато заживея в къщичка сред полето/или гората или дори в скалите/знае ли човек каквто го очаква в бъдеще:) ще си взема и коте и куче ......и папагал/последното е заради Флобер:)/

Поздрави, Vmir.
цитирай
7. vmir - 5. vishnichka,
14.12.2009 00:51
vishnichka написа:
превръщаш се в спасител-фаворит за писитата около вас, сигурно ще дойдат и още...
;)


Да, Виши, популярността ми в котешките среди е неоспорима. Дори аз останах сащисан да видя как това коте преминава през кучешките редици, за да дойде при мен, сякаш добирането му до мен беше цел на живота. Кучетата трябва да са били не по-малко сащисани, защото виждайки целеустремеността му, се гипсираха от недоумение какво да правят тази малка хапка, която тича насреща им, вместо да бяга.
Дано да не идват още. :)
цитирай
8. vmir - 6. bovari,
14.12.2009 00:56
bovari написа:
искат се и много други грижи като най-трудна се оказва като че ли тази за жизненото пространство:)
когато заживея в къщичка сред полето/или гората или дори в скалите/знае ли човек каквто го очаква в бъдеще:) ще си взема и коте и куче ......и папагал/последното е заради Флобер:)/

Поздрави, Vmir.


Както обикновено, съгласен съм напълно с наблюдението ти, Ели. Само за папагала не ми е съвсем ясно.
Поздрави. :)
цитирай
9. анонимен - Привет, Воймир!
15.12.2009 09:25
vmir написа:
vishnichka написа:
превръщаш се в спасител-фаворит за писитата около вас, сигурно ще дойдат и още...
;)


Да, Виши, популярността ми в котешките среди е неоспорима. Дори аз останах сащисан да видя как това коте преминава през кучешките редици, за да дойде при мен, сякаш добирането му до мен беше цел на живота. Кучетата трябва да са били не по-малко сащисани, защото виждайки целеустремеността му, се гипсираха от недоумение какво да правят тази малка хапка, която тича насреща им, вместо да бяга.
Дано да не идват още. :)


Ти така ме трогна с твоите истории, че аз чак миловидно котенце за аватар си сложих. За коледно настроение и малко разнообразие, че в статистиката ми, на избралите ме блогове е пълно с маймунки (и все мъжки, що така е при вас)

;)
цитирай
10. vmir - Здрасти, Виши!
15.12.2009 18:23
vishnichka написа:


Ти така ме трогна с твоите истории, че аз чак миловидно котенце за аватар си сложих. За коледно настроение и малко разнообразие, че в статистиката ми, на избралите ме блогове е пълно с маймунки (и все мъжки, що така е при вас)

;)


Хубаво котенце, аз го познавам това твое аватарче. А, че и другите маймуняци ти налитат, не мога да нося отговорност и заради тях.
;)
цитирай
11. bovari - Любима моя книга "Папагалът на Флобер".
16.12.2009 19:28
Автор ът Джулиан Барнс е написал цяла книга-мотивация за мен:)
цитирай
12. vmir - 11. bovari
18.12.2009 14:44
bovari написа:
Автор ът Джулиан Барнс е написал цяла книга-мотивация за мен:)


Не съм я чел, съжалявам. :)
цитирай
13. vmir - Ето и снимки на приятелчето.
18.12.2009 14:46
Нали е много сладко? В действителност е още по-сладко, защото има чувство за такт, което му придава очарование...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vmir
Категория: Политика
Прочетен: 4099159
Постинги: 672
Коментари: 10309
Гласове: 54884
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930