Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.09.2010 23:06 - ОТ ДИСКУСИЯТА ЗА ЦИГАНИТЕ
Автор: vmir Категория: Политика   
Прочетен: 112 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 23.09.2010 23:19


Днес намерих за необходимо да споделя нещо по казуса с върнатите ни цигани, но беше изтрито от един борец против комунизма с комунизирано съзнание. И тъй като у този човек намирам и едни доста необичани от мен качества – изкуственост, предвзетост, приписване всичко това на опонента, измъкване и замитане следите на собствената подлост, намирам за необходимо да възстановя част от изтритото, където ми беше предложено решение на проблема с циганите:

13. gantree - @ vmir
15:19
Още един съвет - застраховай си тъпите машини срещу кражба, вандализъм и каквото е още там в съответния пакет. По-добре вземи да ги свършиш всичките тия неща, вместо да ме тормозиш вече цяла седмица. Ако искаш, мога да ти помогна специално за застраховката, при това напълно безплатно, но само при едно условие - да ме оставиш на мира. Имаш две възможности - или да приемеш предложението ми, или да го отхвърлиш. Ако го приемеш, ще поговорим за застраховката и ме оставяш на мира, съгласно уговорката. Ако го отхвърлиш, ще стане сложно. Ще се наложи да се караме много.

Надявам се да приемеш.

17. vmir - 13. gantree,
16:07
… предлагам ти да дойдеш в работата ми и да те представя на директора си като човекът, който ще ни реши проблемите с циганите, а успееш ли, веднага те чакат 30 други фирми още в двора и около 25 фирми малко по-встрани, цял готов пазар на застрахователни услуги има тук, който ще те наеме на момента след като откраднатото на едно място бъде обезщетено.

Разбирам, че си падаш по приказките, не по делата, но за всеки случай се надявам да приемеш поне за пред блога.

46. gantree - @ vmir
21:09

Контраофертата ти е най-обикновено словоблудство. Не съм безработен и имам работа за целия китайски народ, така че е обикновено словоблудство да ми предлагаш тъпотиите в онзи твой коментар. Търпението ми наистина е на приключване, и ако продължаваш да ми се правиш на интересен, горния коментар 45 ще ти е последен.

47. vmir - 46. gantree,
21:17

Словоблудство е твоята. Кой застраховател ще застрахова в район, подложен на ежедневни грабителски набези? Където се разбиват стени и през отворите проникват в работните помещения пред очите на работещите? Нали щеше да ми направиш застраховката безплатно, забрави ли?

****

Мисля, че това е достатъчно, за да се види “коректността” на моя опонент и да получи оценката, която всеки заслужава за публично дадено, но неизпълнено обещание. Затварям за коментари постинга, защото не искам да създавам предпоставки за конфликтниimage взаимоотношения.



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: vmir
Категория: Политика
Прочетен: 4105255
Постинги: 673
Коментари: 10309
Гласове: 54893
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930