Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.10.2012 11:33 - КОЙ И КАК НАЛАГА ОПРОСТАЧВАНЕТО?
Автор: vmir Категория: Политика   
Прочетен: 1393 Коментари: 0 Гласове:
37

Последна промяна: 06.10.2012 17:09

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Отговорът се съдържа в подтекста на твърденията, номенклатурният списък с подтекста (в скоби) на които служи като инструкция за преход от комунизъм към демокрация:

  1. Всички са маскари – (откъде накъде аз да правя изключение)?
  2. Политиците са безскрупулни престъпници – (моите престъпления са скрупулни).
  3. Всичко е проституция (съобразявам се с другите).
  4. Политиката е мръсна работа (има по-мръсни от моите прийоми).
  5. Обичам родината, мразя държавата (щом е изгодно да съм патриот, ще плюя на всички, но без глупаците да се усетят, че плюя и на тях).
  6. Всички крадат и лъжат (да не би аз да съм най-захлупения, че да правя изключение?).
  7. Управляващите са утайката на обществото (как ще се докопам до власт и пари, ако не уплаша гласоподавателите?)
  8. Всичко се купува с пари (пари ми дайте, вместо да ми говорите за здраве, приличие, коректност и прочие простотии, които не ме интересуват)
  9. Всичко е въпрос на прелъгване (да не искате да се конкурирам без най-голямамата си дарба?)
  10. България над всичко” (парола за разпознаване в условия на преход, заради която всеки уважаващ себе си лумпен, не би се поколебал да подпалии държавата си или да утрепи поне съседа си).

 

В момента все още не съм съставил останалата част от номенклатурния списък, но мисля, че засега и това е достатъчно. ... По-важно е да се запитаме какъв е резултата от нахъсването на едни хора срещу други, ако публична личност с цялата си известност, влияние, възможности и пари не е завела едно съдебно дело в защита не на личните си интереси, а в защита на приличието, в ролята на чиито непримирим защитник прави публична кариера. Особено, когато това масивно лицемерие се упражнява над деца или социално слаба публика.

За мен лично, това си е явно измамничество, а опростачването е резултат от относителния успех на безочливия опит измамничеството да бъде представено за социална критичност. 



Тагове:   опростачване,


Гласувай:
39



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: vmir
Категория: Политика
Прочетен: 4105364
Постинги: 673
Коментари: 10309
Гласове: 54893
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930